شکایت‌ از BBC بابت پوششِ مرگ شوهر ملکه شکایت‌ از BBC بابت پوششِ مرگ شوهر ملکه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شکایت‌ از BBC بابت پوششِ مرگ شوهر ملکه

شکایت‌ از BBC بابت پوششِ مرگ شوهر ملکه

برترین‌ها: دوک ادینبورگ و همسر ملکه بریتانیا جمعه در ۹۹ سالگی در گذشت.

بی‌بی‌سی درباره میزان پوشش رسانه‌ای مرگ دوک ادینبورگ، همسر ملکه بریتانیا، شکایت‌هایی دریافت کرده و گفته به آنها رسیدگی می‌کند.

شبکه‌های رادیو و تلویزیونی بی‌بی‌سی در سراسر جهان روز جمعه بعد از اعلام خبر درگذشت شاهزاده فیلیپ، پخش برنامه‌های عادی خود را متوقف کردند تا پوشش ویژه درباره مرگ همسر ملکه را ادامه دهند.

همسر ملکه انگلیس درگذشت

بی‌بی‌سی در پایان روز فرم ویژه‌ای را مخصوص شکایت در وبسایت خود قرار داد تا مخاطبان این شبکه نظرشان را درباره پوشش مرگ دوک ادینبورگ مطرح کنند.

شبکه‌های دیگر بریتانیا مانند چنل فور و آی‌تی‌وی هم بعد از انتشار خبر، برنامه‌های خود را تغییر دادند.

بی‌بی‌سی نگفته چه تعداد شکایت درباره پوشش مرگ شاهزاده فیلیپ دریافت کرده است.

پیش تر در اطلاعیه‌ای بی‌بی‌سی اعلام کرده بود که پخش برنامه‌های عادی خود را که برای آنها برنامه‌ریزی کرده، متوقف می‌کند تا برنامه‌های ویژه خود درباره دوک ادینبورگ را پخش کند.

به دلیل پوشش ویژه اخبار و رویدادهای مربوط به مرگ شاهزاده فیلیپ، برنامه مستر شف، مسابقه آشپزی پربیننده شبکه یک بی‌بی‌سی، که قرار بود ساعت هشت و سی دقیقه شب به وقت لندن پخش شود، متوقف شد.

بی‌بی‌سی در فرم شکایتی که در وبسایت اصلی خود به زبان انگلیسی قرار داده، نوشته که “شکایاتی درباره پوشش بسیار زیاد تلویزیونی” درباره همسر ملکه بریتانیا دریافت کرده و بنابر این از مخاطبان می‌خواهد که با وارد کردن آدرس ایمیل، شکایتشان را ثبت کنند.

در روز شنبه هم به دلیل پوشش ویژه چهار ساعته از ساعت ده صبح تا ۲ عصر بعضی از برنامه‌ها از جمله برنامه زنده آشپزی روز شنبه از شبکه یک به شبکه دو بی‌بی‌سی منتقل شد.

حتما بخوانید:  حمله به عوامل برنامه تلویزیونی با سلاح سرد

در بریتانیا بی‌بی‌سی تنها رسانه‌ای نبود که برنامه‌هایش را به دلیل مرگ همسر ملکه بریتانیا تغییر داد؛ بلکه شبکه آی‌تی‌وی هم زمان پخش اخبار را افزایش داد و بخش ویژه‌ای برای این موضوع در نظر گرفت. شبکه چهار (چنل فور) هم بعد از پخش یک مستند درباره زندگی شاهزاده فیلیپ، یک برنامه ۹۰ دقیقه خبری به این موضوع اختصاص داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *