صبح نو: عادل کنایه می‌زند و جوسازی می‌کند صبح نو: عادل کنایه می‌زند و جوسازی می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صبح نو: عادل کنایه می‌زند و جوسازی می‌کند

صبح نو: عادل کنایه می‌زند و جوسازی می‌کند

روزنامه صبح نو: فردوسی‌پور بارها در برنامه‌اش حاشیه‌ساز شد و برخی از اهالی فوتبال او را فردی تفرقه‌افکن در فوتبال ایران معرفی کردند.

صبح نو: عادل متلک می اندازد و جو سازی می کند

اگر از متلک‌های سیاسی او درآنتن زنده بگذریم که بیشتر به جهت دیده شدن برنامه‌اش بوده، به دیگر رفتار فردوسی‌پور در ماه‌های اخیر می‌رسیم. او که تهیه‌کننده ویژه‌برنامه جام‌جهانی امسال بود، با وجود اطلاع از ممنوعیت حضور مهمانان خارجی، از کارلوس پویل دعوت کرد و حواشی‌اش را همه به یاد دارند.

از چندین ماه پیش آقای علی فروغی از مدیران جوان کشور، به شبکه سه آمد. در همان ابتدا و با توجه به عقبه این مدیر جوان، برخی مدعی شدند که فروغی در پی حذف فردوسی‌پور است. یعنی فروغی قبل از خشک شدن مهر حکمش آماج حملات و حاشیه‌سازی‌های برخی از اهالی رسانه قرار گرفت.

هرچند که این حاشیه‌سازان نگفتند یکی از نخستین کسانی که سمت فروغی را به صورت تلفنی به وی تبریک گفته بود، همین عادل فردوسی‌پور بود! با گذشت چند ماه از آغاز فعالیت مدیر جوان در شبکه جوان، خبری از حذف فردوسی‌پور نشد و حتی فروغی در نخستین و تنها گفت‌وگوی رسانه‌ای‌اش در مقام مدیریت شبکه سه گفت که فردوسی‌پور از دوستانش است و نود در دوره کاری‌اش ادامه خواهد یافت.

در هفته گذشته به‌دلیل پخش مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، کنداکتور این شبکه دچار تغییراتی شد. به‌دلیل پخش مسابقه مهم اسپانیا-انگلستان در ساعت مرسوم «نود» از عادل خواسته می‌شود(برخلاف دیگر برنامه‌ها که کلاً پخش نمی‌شوند) با ساعتی تأخیر نود را به روی آنتن ببرد. دراتفاقی عجیب با آن‌که در سال‌های گذشته این اتفاق رخ داده بود و حتی گاهی شب پخش برنامه تغییر کرده بود، فردوسی‌پور با این کار مخالفت می‌کند.

حتما بخوانید:  صادقی: مخالفان FATF مرتکبان قاچاق هستند

رویه عجیب فردوسی‌پور در اتفاقات اخیر کاملاً عجیب و غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

چرا باید یک مجری برخلاف دیگر برنامه‌سازان از سیاست شبکه برای پخش با تأخیر به‌دلیل مسابقات لیگ اروپا(آن هم فقط برای یک هفته) مخالفت کرده و تا این حد جوسازی کند؟ رسانه‌هایی که از همان روز اول نسبت به انتشار این اخبار کذب و حاشیه‌ساز اقدام کردند از عادل خط می‌گرفته‌اند یا رفتاری خودجوش بوده است؟

اگر از طرف فردوسی‌پور بوده که هیچ اما اگر به قول خودش حرکتی کاملاً خودجوش بوده است(!) باید در دوستانش تجدید نظر کند؛ این دوستان، خاله‌ خرس‌هایی هستند که گویا قصد دارند هرطور شده فردوسی‌پور را از تلویزیون خارج کنند! عادل عزیز پاسخ بدهد اگر خودش تشکیلاتی داشته باشد و یکی از کارمندانش برخلاف دیگر کارمندان و در مقابل سیاست‌های آن‌جا تصمیمی بگیرد و سپس شانتاژ هم کند، چه رفتاری خواهد کرد؟ آیا او را مؤاخذه نمی‌کند؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *