صدای قهقهه اسکوچیچ و شاگردانش در بیروت پیچید صدای قهقهه اسکوچیچ و شاگردانش در بیروت پیچید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صدای قهقهه اسکوچیچ و شاگردانش در بیروت پیچید

صدای قهقهه اسکوچیچ و شاگردانش در بیروت پیچید

خبرگزاری ایرنا: اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه در شهر بیروت برگزار شد و بازیکنان زیر نظر دراگان اسکوچیچ به تمرینی سبک و مفرح پرداختند.

صدای قهقهه اسکوچیچ و شاگردانش در بیروت پیچید

ملی‌پوشان روز گذشته(یکشنبه) بعد از برگزاری یک جلسه تمرین راهی بیروت شدند و امروز زیر نظر سرمربی کروات و دستیارانش تمرینی شاداب را انجام دادند.

در این تمرین دراگان اسکوچیچ دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان ضمن گرم کردن بدن‌های خود و انجام حرکات ترکیبی در دو گروه به رقابت پرداختند. این بازی درون تیمی فضای مفرحی را به وجود آورده بود.سرمربی کروات تیم ملی نیز سعی داشت نکات لازم را در خلال تمرین به بازیکنان گوشزد کند. اسکوچیچ در این تمرین از روحیه بالایی برخوردار بود و بارها با بازیکنان به شوخی پرداخت.

در این تمرین به جز بازیکنان داخلی، چند لژیونر تیم ملی از جمله کریم انصاری‌فرد، احسان‌ حاج‌صفی، علیرضا بیرانوند، کاوه رضایی و … هم حضور داشتند. البته که هنوز نفرات حاضر در اردو تکمیل نشده‌اند و الباقی لژیونرها به زودی خود را به کادر فنی معرفی خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۰ آبان‌ماه در پنجمین بازی خود در دور سوم و نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره کهن، باید به مصاف لبنان برود. این بازی در شهر صیدا و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

صدای قهقهه اسکوچیچ و شاگردانش در بیروت پیچید

صدای قهقهه اسکوچیچ و شاگردانش در بیروت پیچید

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فردا، روز تصمیم‌ گیری درباره «۹۰» و «برنده باش»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *