صدیقی: حضور حداکثری در انتخابات مهم است صدیقی: حضور حداکثری در انتخابات مهم است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صدیقی: حضور حداکثری در انتخابات مهم است

صدیقی: حضور حداکثری در انتخابات مهم است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه تهران گفت: در انتخابات حضور حداکثری خیلی مهم است، شما چهار سال حداقل و هشت سال حداکثر سکان اداره کشور را به یک کسی می‌سپارید. نگویید شورای نگهبان امضا کرده، شورای نگهبان کف را امضا کرده، شما باید همت بلند داشته باشید و سقف را ببینید.

صدیقی: حضور حداکثری در انتخابات مهم است

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در آخرین خطبه جمعه سال ۱۳۹۹ که به صورت تلویزیونی پخش شد، به بیان نکاتی در خصوص اعیاد شعبانیه، تلاش‌های کادر درمان و عید نوروز و نیز انتخابات سال آینده پرداخت.

بخشی از سخنان حجت‌الاسلام صدیقی به این شرح است:

در انتخابات حضور حداکثری یک مسئله و مهم دیگر که خیلی مهم است، شما چهار سال حداقل و هشت سال حداکثر سکان اداره کشور را دارید به یک کسی می سپارید.

نگویید شورای نگهبان امضا کرده، شورای نگهبان کف را امضا کرده، شما باید همیشه همت بلند داشته باشید، سقف را ببینید و مسائلی که حضرت امام و حضرت آقا در شرایط رئیس جمهور که جهادی باشد، نستوه باشد، مردمی باشد، مؤمن باشد، اصل نظام برایش مهم باشد، به تعبیر من عاشق ولایت باشد، شب و روز برای مردم نشناسد و سوابق خوبی داشته باشد، حاشیه نداشته باشد.

شما یک رئیس جمهور ولایت‌مدار مردم دوست خستگی ناپذیر، انشاء الله تعالی با مشورت، با استمداد از خدا، با نذر و نیاز و با حضور مجاهدانه، شبیه حضور در جبهه های دفاع، این جبهه کمتر از آن جبهه ها نیست، شما را به خدا به خودتان رحم کنید، به فقرا رحم کنید، به هر تشریفاتی رأی ندهید، به کسانی رأی بدهید که درد شما را چشیده باشد، مشکلات را در زندگی یافته باشد و برای شما مایه بگذارد، از جان مایه بگذارد، خودش را فدای شما بکند و همیشه از اینها بودند، گاهی غفلت کردیم و از دستمان رفتند. مسئله انتخابات را خیلی مهم بدانید و قرآن کریم می فرماید «وَ إِذَا کَانُوا مَعَهُ عَلَى أَمرٍ جَامِعٍ لَم یَذهَبُوا» وقتی امر عمومی سرنوشت‌ساز یک کشور انقلاب کرده ی بعد از مرگ زنده شده و قدرتمند بخواهد عزت خودش را همچنان بالنده پیش ببرد، باید حضور شما، حضور حداکثری بوده باشد.

حتما بخوانید:  عزل مشاور نمکی؛ نزاع بر سر افزایش جمعیت؟

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *