صعود لیون و سرگروهی یووه، سیتی و بایرن مونیخ صعود لیون و سرگروهی یووه، سیتی و بایرن مونیخ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صعود لیون و سرگروهی یووه، سیتی و بایرن مونیخ

صعود لیون و سرگروهی یووه، سیتی و بایرن مونیخ

 خبرگزاری تسنیم: پرونده مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با صعود تیم فوتبال لیون و سرگروهی تیم‌های یوونتوس، بایرن مونیخ و منچسترسیتی بسته شد.

در بازی تعیین‌کننده گروه ششم، شاختار در زمین خودش مقابل لیون به تساوی یک – یک رضایت داد تا لیونی‌ها به مرحله بعد راه یابند. موریس در دقیقه ۲۲ شاختار را پیش انداخت، اما فکیر از لیون در دقیقه ۶۵ بازی را به تساوی کشاند.

از همین گروه منچسترسیتی که صعودش را قطعی کرده بود در خانه خودش ۲ بر یک هوفنهایم حذف شده را برد و سرگروه شد. کراماریچ در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای هوفنهایم به ثمر رساند، اما سیتی با دو گل سانه در دقایق ۴۶ و ۶۱ ورق را برگرداند و پیروز شد. به این ترتیب در جدول گروه پنجم منچسترسیتی ۱۳ و لیون هشت امتیازی به یک هشتم نهایی رسیدند و شاختار شش امتیازی به لیگ اروپا راه یافت.

براساس این گزارش، در بازی‌های پایانی گروه پنجم، بایرن مونیخ با تساوی ۳ – ۳ در خانه آژاکس سرگروهی‌اش را جشن گرفت. لواندوفسکی در دقایق ۱۳ و ۸۶ (از روی نقطه پنالتی) و کومان در دقیقه ۹۰ برای بایرن و تادیچ در دقایق ۶۱ و ۸۲ (از روی نقطه پنالتی) و تالیافیگو در دقیقه ۵+۹۰ برای آژاکس گل زدند. ضمن اینکه در این بازی پربرخورد، وبر از آژاکس در دقیقه ۶۶ و مولر از بایرن در دقیقه ۷۵ اخراج شدند.

در دیگر بازی این گروه، بنفیکا با گل گریمالدو در دقیقه ۸۸ یک بر صفر در خانه از سد آاِک یونان گذشت. گانالوپوس از تیم یونانی در دقیقه ۸۷ کارت قرمز گرفت. به این ترتیب در جدول گروه پنجم بایرن ۱۴ و آژاکس ۱۲ امتیازی به دور بعد رسیدند و بنفیکای هفت امتیازی راهی لیگ اروپا شد.

حتما بخوانید:  موگرینی: به حمایت از برجام ادامه می‌دهیم

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هشتم، یانگ بویز در خانه خودش ۲ بر یک یوونتوس را برد. هورانو در دقایق ۳۰ (از روی نقطه پنالتی) و ۶۸ برای میزبان و دیبالا در دقیقه ۸۰ برای یووه گل زدند.

منچستریونایتد هم در خانه والنسیا ۲ بر یک شکست خورد. سولر در دقیقه ۱۷ و جونز (مدافع حریف) در دقیقه ۴۷ برای والنسیا گل زدند و تنها گل تیم مورینیو به وسیله رشفورد در دقیقه ۸۷ زده شد. در جدول گروه آخر یوونتوس ۱۲ و منچستریونایتد ۱۰ امتیازی به دور یک هشتم نهایی رسیدند و والنسیا با هشت امتیاز مسافر لیگ اروپا شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *