عادل فردوسی‌پور به مردم؛ چقدر خوبید شما! عادل فردوسی‌پور به مردم؛ چقدر خوبید شما! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عادل فردوسی‌پور به مردم؛ چقدر خوبید شما!

عادل فردوسی‌پور به مردم؛ چقدر خوبید شما!

خبرآنلاین: عادل فردوسی‌پور تندیس بهترین چهره تلویزیونی نوزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر را دریافت کرد. این جایزه از میان آرای مردمی انتخاب شده بود. مجری محبوب برنامه «نود» با وجود کنارگذاشته‌شدن برنامه‌اش توسط علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما، هنوز هم محبوب‌ترین چهره تلویزیونی ایران است.

وقتی نوبت به اهدای تندیس بهترین چهره تلویزیونی رسید که پیش از اعلام، همه حضار نام عادل فردوسی‌پور را صدا زدند و پژمان جمشیدی که برای اعلام برگزیده این بخش روی صحنه آمده بود، گفت: «اصلا نیازی نبود که این پاکت را به من بدهند، تنها جایزه جشن حافظ است که مردم انتخاب می‌کنند و اینجا دیگر حق عادل خورده نشده است.»

سپس تمامی حاضران فردوسی‌پور را ایستاده تشویق کردند. این چهره تلویزیونی پس از حضور روی صحنه به شوخی خطاب به حضار گفت: «چقدر خوبید شما. من احساسم این است که روح و انرژی مثبت علی معلم در این سالن جاری است و تشکر از آذر معماریان که یاد ایشان را زنده نگه داشته چهره بشاش و شاد ایشان و انگشترهایی که همیشه به دست داشت و من همیشه می‌پرسیدم چرا این همه انگشتر؟ خوشحالم که جایزه را از پژمان می‌گیرم که در کنار دیگر بازیگران برای او نقد مثبت می‌نویسند.

حق عادل در جشن حافظ خورده نشد!

انتخاب شدن توسط مردم و ۲۰ سال در کنار مردم بودن و مردم کنار من بودند مایه مباهات است. جایزه را به همه عزیزانی که در این ۲۰ سال از من حمایت کردند تقدیم می‌کنم، از همه اهالی رسانه، مردم، هنرمندان و ورزشکاران که در این مدت وحشتناک و عجیب غریب از من حمایت کردند متشکرم.»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *