عامل حمله مرگبارِ تایلند کشته شد عامل حمله مرگبارِ تایلند کشته شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عامل حمله مرگبارِ تایلند کشته شد

عامل حمله مرگبارِ تایلند کشته شد

خبرگزاری فارس: مقام‌های تایلندی خبر دادند، عامل تیراندازی روز شنبه (دیروز) به یک مرکز خرید در شرق این کشور که حداقل ۲۷ نفر را به کام مرگ کشاند، کشته شد.

به نوشته روزنامه «وال استریت ژورنال»، پلیس تایلند اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور سرباز تایلندی که در یک مرکز خرید افراد حاضر در آن را به رگبار بسته و تعدادی را گروگان گرفته بود، کشتند.

از سوی دیگر، «پرایات چان او چا» نخست‌وزیر تایلند اعلام کرد، تلفات تیراندازی به حداقل ۲۷ کشته و ۵۱ زخمی افزایش یافت. گفته می‌شود که دلیل ضارب از این حمله، مشکل شخصی او بر سر فروش یک منزل بود.

پیشتر مقام‌های تایلند اعلام کرده بودند که عامل حمله روز شنبه (دیروز) گروهبان یکم «جاکارپانت تاما» بوده است.

به گفته ارتش تایلند، این سرباز حمله مرگبار دیروز خود را ابتدا در درون یک پایگاه نظامی آغاز کرد و سه تن از هم قطاران نظامی خودش را کشت.

جاکارپانت تاما بعد از خروج از پایگاه نظامی، خودش را به یک مرکز خرید در نزدیکی «ناخن راتچاسیما» واقع در ۱۵۰ مایلی شمال شرقی بانکوک رساند و حمله مرگبار خود در این مرکز خرید را انجام داد.

به گفته پلیس تایلند، عامل این حمله در حساب‌های خود در اینستاگرام و فیس بوک پیامهایی با مضمون «خسته بودن..» منتشر کرده بود و دو ساعت قبل از حمله نیز پستی منتشر کرد و در آن نوشت: «هیچ کس نمیتواند از مرگ فرار کند».

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کلیپی از سخنرانی کنایه‌آمیز رئیسی که پربازدید شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *