عذرخواهی هازارد از هواداران پس از خنده جنجالی عذرخواهی هازارد از هواداران پس از خنده جنجالی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عذرخواهی هازارد از هواداران پس از خنده جنجالی

عذرخواهی هازارد از هواداران پس از خنده جنجالی

ایسنا: بازیکن بلژیکی رئال مادرید که بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا باعث خشم هواداران تیمش شد، رسما از آنها عذرخواهی کرد.

عذرخواهی هازارد از هواداران رئال

به نقل از اسپورت، دیدار برگشت برابر چلسی بهترین فرصت برای هازارد بود تا توانایی های خود را ثابت کند و زمینه را برای صعود رئال به فینال مهیا کند اما او برابر تیم سابق خود هم نمایشی ناامید کننده داشت و بعد از بازی خنده های او حسابی هواداران رئال را خشمگین کرد.

تصاویر منتشرشده از ادن آزار، هافبک بلژیکی رئال مادرید بعد از شکست این تیم مقابل چلسی، جنجال بزرگی را علیه این بازیکن به راه انداخته است. آزار، بازیکن سابق چلسی، پس از پایان بازی با هم‌تیمی‌هایش مشغول خوش و بش و قهقهه زدن بود و همین موضوع طرفداران رئال مادرید را بسیار عصبانی کرده است و خواستار اخراج او شده‌اند.

عذرخواهی هازارد از هواداران رئال

با این حال هازارد پس از جنجال رخ داده با منتشر کردن پستی از هواداران رئال عذرخواهی کرد.

او نوشت:

متاسفم. من به هیچ وجه قصد ناراحت کردن هواداران را نداشتم. در این چند ساعت اخیر واکنش های زیادی را به آن صحنه دیدم و خوانده ام. حضور در رئال مادرید مدتها بود که رویای من بود. من برای پیروزی و قهرمانی به رئال آمدم. فصل هنوز به پایان نرسیده است. باید برای قهرمانی در لالیگا تلاش کنیم. زنده باد مادرید.

عذرخواهی هازارد از هواداران رئال

ادن هازارد در سال ۲۰۱۹ بود که از چلسی جدا شد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

هازارد نمایش ناامید کننده ای در رئال مادرید داشته و بیشتر بازی ها را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است و همین باعث شده تا احتمال جدایی او در پایان فصل زیاد باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آقایان! هلدینگ پتروشیمیِ کودکان سراغ ندارید؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *