عصبانیت لاریجانی از نمایش یک طومار در مجلس عصبانیت لاریجانی از نمایش یک طومار در مجلس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عصبانیت لاریجانی از نمایش یک طومار در مجلس

عصبانیت لاریجانی از نمایش یک طومار در مجلس

خبرگزاری مهر: نمایندگان مجلس ۱۱ طومار را که به امضای مردم رسیده بود در اعتراض به بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس به نمایش درآوردند.

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

همزمان با قرار گرفتن این لایحه در دستور کار مجلس عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس حضور یافت.

در ادامه تعدادی از نمایندگان ۱۱ طومار را که مردم شهرستان ها در اعتراض به این لایحه امضا کرده بودند در کف مجلس و جایگاه هیات رئیسه و روی مانیتور پهن کرده و به نمایش گذاشتند.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این طومارها ۵۰ هزار امضا دارد.

لاریجانی خطاب به نمایندگانی که این طومارها را به نمایش می گذاشتند، گفت: این کار خلاف آیین نامه است، جمع کنید!

در ادامه لاریجانی یکی از طومارها را که در کنارش به سمت پایین در جایگاه هیات رئیسه پهن شده بود بالا کشید جمع کرد و به زمین پرت کرد.

مازنی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید نیز یکی از طومارها را که در هیات رئیسه گذاشته شده بود پایین انداخت. تعداد زیادی از نمایندگان در وسط صحن در اعتراض ایستاده بودند و پلاکاردهایی را در دست گرفته بودند.

سید راضی نوری نماینده شوش در اعتراض به این کنوانسیون پلاکاردهایی را در دست داشت، گودرزی نماینده بروجرد نیز پلاکاردهایی را حمل می‌کرد و تعدادی از نمایندگان اطراف تاجگردون و تعدادی نیز اطراف دهقان و ذوالنور جمع شده بودند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *