علم‌الهدی: در دنیا مثل مسئولان ما وجود ندارد علم‌الهدی: در دنیا مثل مسئولان ما وجود ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم‌الهدی: در دنیا مثل مسئولان ما وجود ندارد

علم‌الهدی: در دنیا مثل مسئولان ما وجود ندارد

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیانه‌ ستاد کل نیروهای مسلح و پذیرش خطای انسانی در سقوط هواپیمای مسافربری نشانگر صداقت نظام است.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جمعی از مدیران و مسوولان مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان رضوی افزود: در حالی که دشمنان غرش می‌کردند که علت سقوط هواپیما موشک بوده است، این قصور پذیرفته شد در حالی که اگر همین موضوع مربوط به آمریکا بود آن را پرده پوشی می‌کرد همچنانکه کشته‌های خود را در عراق مخفی کردند.

وی ادامه داد: اینکه مسوولان از روز نخست آن را بیان نکردند شاید به این دلیل بوده که متوجه این قضیه نبودند و بعد از اینکه بررسی کردند پی به این موضوع بردند و قبل از اینکه دیگران اعلام کنند با صراحت بیانیه دادند. البته خود آنها باید علت تاخیر در بیان علت را توضیح دهند.

وی با بیان اینکه اگر منصفانه برخورد کنیم در روی کره زمین هیچ حکومتی مسوولانی مانند مسوولان ما ندارد گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون پاکترین و مهذبترین مسوولان را در عرصه دولت و مسوولان قضایی داشته‌ایم. در میان آنها وزیری را نداریم که بگویند برده، خورده، چپاول و فرار کرده است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: همه مسوولان در تمام عرصه‌های مدیریتی کشور روز و شب تلاش می‌کنند. مسوول بد اندیش نسبت به نظام و انقلاب نداشته و نداریم. مسوولان محصول خون شهدا هستند. نظارت شهدا باعث می‌شود که فرد خائن در این کشور به مسوولیت نرسد.

امام جمعه مشهد با اشاره به تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی در مشهد ادامه داد: تخمین زده می‌شود با توجه به فشردگی جمعیت، سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مراسم تشییع شرکت کردند و مردم خودشان مدیریت کردند که حادثه‌ای رخ نداد.

حتما بخوانید:  دفتر رهبری: خدا یکی، محبت یکی و یار یکی

وی گفت: اگر دقایقی که در رسانه ملی به تشییع پیکر شهید سلیمانی در اهواز اختصاص یافت با مشهد مقایسه شود متوجه می‌شویم آنچنانکه باید نسبت به شهر امام رضا (ع) توجه نشد. همچنین راهپیمایی بعد از نماز جمعه ۱۳ دی ماه هم به خوبی در رسانه‌ها انعکاس مطلوب پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) بر اساس استنباط و استخراج حکم از مبادی وحی فرمان به تشکیل بسیج داد افزود: بسیج حرکت مردمی است و باید امکانات مورد نیاز هم بوسیله خود مردم تامین شود. امروز میدان جنگ هم در عرصه جنگ نرم و رسانه و هم در عرصه اقتصاد است که دشمن با همه توان به جنگ ما آمده است. رسانه‌ها در جبهه مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند لذا باید امکانات خود را به‌ پای دین بریزیم و نباید از توهین و افترا نسبت به خود ترس داشته باشیم.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: بزرگترین جبهه رسانه‌ای کشور در اختیار این استان است. نخستین استانی هستیم که قرارگاه رسانه‌ای ایجاد کردیم و بزرگترین جشنواره رسانه‌ای کشور با نام ابوذر در این استان برگزار می‌شود.

عباس محمدیان افزود: نخستین صندوق رسانه‌ای کشور نیز تا پایان امسال در این استان راه‌اندازی می‌شود. یکی از مزایای این صندوق حل شدن مشکل بیمه خبرنگاران است. کارت تکریم اصحاب رسانه هم با همکاری استانداری خراسان رضوی، سپاه امام رضا (ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری مشهد تهیه شده است.

وی ادامه داد: دارندگان این کارت از خدمات پزشکی، فرهنگی، ورزشی و اقامتی با تخفیف استفاده خواهند کرد.

حتما بخوانید:  فتاحی: استقلالی‌ها باعث شکست تیم‌شان شدند

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه دقایقی بعد از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران سقوط کرد که ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی آن کشته شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *