علم الهدی: با دلار ۷تومانی کارگر نان و انگور می‌خورد علم الهدی: با دلار ۷تومانی کارگر نان و انگور می‌خورد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم الهدی: با دلار ۷تومانی کارگر نان و انگور می‌خورد

علم الهدی: با دلار ۷تومانی کارگر نان و انگور می‌خورد

انتخاب: امام جمعه مشهد گفت: الان یک کارگر با یک سوم مزد روزانه‌اش، حداقل برای ناهار یک چلوکباب می‌تواند بخورد.

علم الهدی: با دلار ۷تومانی کارگر فقط نان و انگور می‌خورد

علم‌الهدی:

* روزی دلار هفت تومان بود و مملکت را آمریکا گرفته بود، امریکا را بیرون کردید و دلار شد بیست و چند هزار تومان این معیار ارزیابی است؟

* روزی که دلار هفت تومان بود و امریکا مسلط بود یک کارگر مزد یک روزش را با یک سوم آن می‌خواست ناهار بخورد بیشتر از یک نان و پنیر انگور نمی‌توانست بخورد این زندگی مردم بود اما امروز یک کارگر با یک سوم مزد یک روزش می‌تواند حداقل یک چلوکباب بخورد.

* اگر اهل شکم و معیشت هستید و اینطوری می‌خواهید یک نظام را ارزیابی کنید اما اقتدار جهانی‌اش را ملاک یک نظام نگیرید و سلطه امریکا را در منطقه خاورمیانه به حساب اقتدار نگذارید این ارزشی که از نظر توانمندی‌های نظامی پیدا کرده که دنیای استکبار از موشک آن می‌ترسد و فرار می‌کند به حساب نظام نگذارید اگر اهل شکم هستید بروید شکم آن روز مردم را با امروز تحلیل کنید نه فقط دلار را.

* شما سلطه استکباری آمریکای ناپاک را بر عراق و افغانستان دیدید که چه کردند بر سر مردم؛ اینکه یک عده آدم‌هایی که یا مزدور دشمن هستند یا ناآگاههانه در زمین دشمن بازی می‌کنند و در فضای مجازی شروع می‌کنند به سیاه نمایی کردن که دلار و ارز و دارایی، و گرانی و … چنان شد این‌ها که به نفع دشمن دارند آبروی نظام را می‌برند اگر بنا شد روزی دشمن مسلط شود آیا دنیای آبادی دارید؟ دلار ارزان و شکم سیر دارید؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  محمدرضا داورزنی رسما رئیس فدراسیون والیبال شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *