علی‌عسگری: بالای ۸۰درصد مردم به سیما توجه‌دارند علی‌عسگری: بالای ۸۰درصد مردم به سیما توجه‌دارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علی‌عسگری: بالای ۸۰درصد مردم به سیما توجه‌دارند

علی‌عسگری: بالای ۸۰درصد مردم به سیما توجه‌دارند

خبرگزاری تسنیم: عبدالعلی علی عسکری رئیس صداوسیما در نشست «هم اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران رسانه ملی» که به میزبانی ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، با بیان اینکه رسانه ملی آمادگی دارد با همکاری نیروهای مسلح شهیدان را به خوبی به جامعه معرفی و از ایشان الگوسازی کند، تصریح کرد: حق دفاع مقدس و شهیدان آن طور که باید ادا نشده است و آمادگی کامل داریم که الگوهای دفاع مقدس را به هنرمندانه‌ترین شیوه به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از موفقیت‌های امروز کشور، به ویژه در صنایع دانش بنیان، ناشی از خودباوری ملی است و ملتی که خودباوری داشته باشد، شکست ناپذیر است، به اقدام حاکم امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: چنین اقدامی‌که او دست در دست اسرائیلی‌ها گذاشت، به این خاطر اتفاق افتاده است که شرافت و اقتدار در روح او نیست. اینکه آمدند و با صهیونیسم همراهی کردند، نشانه این است که خودباوری در روح آن‌ها نیست؛ اما ملت ایران، با شرافت، ارزشمند و مقاوم در برابر استکبار و صهیونیسم ایستاده است و بسیاری از این‌ها از برکت دفاع مقدس است.

علی‌عسگری: بالای ۸۰درصد مردم به سیما توجه دارند

علی عسکری با محکوم کردن اقدام امارات به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: همین آقا که خود را تحویل اسراییلی‌ها داد، به ملت خود اعتماد ندارد، زیرا این حکام هیچ‌وقت برای حق جهاد نکردند و دنیاطلب هستند. آن‌ها به همین خاطر است که فکر می‌کنند باید با آمریکا و اسراییل کنار بیایند.

رئیس صداوسیما با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح، نقش کلیدی در وحدت و تجمیع اقتدار نظامی‌کشور دارد و خوب عمل می‌کند، بر تعامل سازنده صداوسیما با بخش‌های مختلف نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و وزارت دفاع تاکید کرد و گفت: برخورداری کشور از صلح مسلح مقتدرانه در منطقه به برکت نیروهای مسلح و ذیل فرماندهی مقام معظم رهبری است.

حتما بخوانید:  تجمع اعتراضی مقابل سفارت سوئیس در تهران

علی عسکری با اشاره به اینکه اقتدار نظامی‌کشور امروز اجازه تعرض و تعدی دشمنان، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ایران نمی‌دهد، به جریان داشتن جنگ رسانه‌ای، شناختی و فرهنگی علیه افکار عمومی ایران پرداخت و گفت: دشمن که می‌داند از طریق نظامی نمی‌تواند حریف ایران شود، تلاش مذبوحانه‌ای برای فروپاشی از درون را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه این جنگ رسانه‌ای دنیای استکبار با استعداد کامل ماهواره‌های دنیا علیه ایران پیگیری می‌شود، گفت: حدود ۱۳۰ شبکه ماهواره‌ای با لهجه تهرانی در جغرافیای ایران پخش می‌شود که همگی آن‌ها توان استودیویی و تجهیزات و برنامه‌های سنگین دارند تا افکار عمومی را به هر شکل به خود جلب کنند.

رئیس صداوسیما همچنین با اشاره به تلاش‌های جبهه استکباری برای استفاده از شبکه‌هایی بر بستر اینترنت برای این جنگ رسانه‌ای گفت: هدف‌شان این است که صداوسیما را تخریب کنند تا افکار عمومی سمت آن‌ها برود، اما به لطف الهی، امروز رسانه ملی با وجود همه توطئه‌های آن‌ها مشغول کار خودش است و در همین ایام اخیر،

نظرسنجی‌ها نشان داد بالای ۸۰ درصد مردم به سازمان صداوسیما توجه دارند و این یعنی دشمنان موفق نشده‌اند.

علی عسکری تصریح کرد: در این جنگ نامتقارن، نقش آن‌ها تخریب افکار عمومی است و ما نقش امیدآفرینی داریم. به لطف الهی، صداوسیما با قدرت و غیرت همکاران و بدنه صداوسیما که انقلابی، مقاوم و صبور هستند، ایستاده است و کارش را پیش می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه در این جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای رسانه ملی دوشادوش نیروهای مسلح ایستاده است، شش ساحت همکاری را در زمینه‌های خبری، پوشش رزمایش‌ها، عملیات‌ها، خدمات‌رسانی نیروهای مسلح به مردم در شرایط بحرانی همچون کرونا یا زلزله، عملیات روانی و تبیین اقتدار نظامی‌کشور برای پیشبرد تعامل دو طرف مورد تاکید قرار داد.

حتما بخوانید:  فصل سوختن درخت از ارسباران تا آمازون

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی منشاء همه دستاوردهای موفق کنونی، عامل بقا و هویت ملت ایران و اعتماد ملت به خودش است. امیدواریم در این زمانه به خوبی عمل و از برکات جنگ و نیروهای مسلح استفاده کنیم و کشور را بهتر جلو ببریم تا به آرمان‌های خود برسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *