علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

خبرورزشی: مراسم برترین‌های فوتبال آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) در هنگ‌کنگ آغاز شد. این مراسم در حالی آغاز شد که فوتبال کشورمان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش‌های انفرادی و برترین فدراسیون‌ها، برای کسب جایزه در پنج بخش انتخاب شده است.

فدراسیون فوتبال به‌عنوان کاندیدای برترین فدراسیون الهام بخشی، علیرضا بیرانوند به‌عنوان کاندیدای برترین بازیکن سال آسیا، سردار آزمون به‌عنوان کاندیدای برترین بازیکن بین‌المللی آسیا (شاغل در فوتبال خارج از آسیا)، مهدی جاوید به‌عنوان کاندیدای برترین بازیکن فوتسال آسیا و کتایون خسرویار به‌عنوان برترین مربی فوتبال آسیا در بخش بانوان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شدند.

علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و کتایون خسرویار، سرمربی پیشین تیم زیر ۱۹ سال زنان ایران به عنوان نمایندگان فوتبال ایران حضور داشتند، نفرات برتر به این ترتیب معرفی شدند:

در ابتدای این مراسم، شیخ سلمان از دبیرکل و سپس از رئیس فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ تقدیر کرد. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا سپس تقدیری از جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داشت که در این مراسم حضور پیدا کرده بود.

سلطان عبدالله، رئیس فدراسیون فوتبال مالزی جایزه الماس فوتبال آسیا را کسب کرد.

علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

اتحادیه فوتبال گوام در بخش بلند پروازی موفق شد جایزه دریافت کند. فدراسیون فوتبال افغانستان و اتحادیه فوتبال یمن نیز در این بخش کاندیدا بودند.

علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

جایزه بخش توسعه فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ رسید که کره شمالی و سنگاپور را رقیب خود می‌دید.

علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

اتحادیه فوتبال ژاپن که در کنار اتحادیه فوتبال کره جنوبی و فدراسیون فوتبال ایران در بخش الهام‌بخشی کاندیدا بود، موفق به کسب این جایزه شد.

حتما بخوانید:  تصاویری از وضعیت قم پس از شیوع ویروس کرونا

علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

جایزه به رسمیت شناخته شدن از جانب رئیس AFC در بخش بلندپروازی به اتحادیه فوتبال برونئی دارالسلام رسید که در این بخش اتحادیه‌های فوتبال گوام و فلسطین نیز کاندیدا بودند.

اتحادیه فوتبال سنگاپور جایزه به رسمیت شناخته شدن از جانب رئیس AFC در بخش توسعه را دریافت کرد که در این بخش با اتحادیه فوتبال هنگ‌کنگ و فدراسیون فوتبال هند رقابت می‌کرد.

در رقابت سه اتحادیه فوتبال چین، ژاپن و مالزی برای دریافت جایزه به رسمیت شناخته شدن از جانب رئیس AFC در بخش الهام‌بخشی، اتحادیه فوتبال چین موفق به دریافت جایزه شد.

آساکو تاکاکورا (ژاپن) به عنوان بهترین مربی زن سال انتخاب شد. در این بخش کتایون خسرویار مربی ایرانی هم جزو نامزدها بود.

جایزه بهترین بازیکن سال آسیا هم به توماکای یوشیکاوا (ژاپن) رسید. در این بخش مهدی جاوید از ایران هم جزو نامزدها بود. جایزه یوشیکاوا را مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران به او اهدا کرد.

سون هیونگ مین لژیونر کره‌ای تاتنهام جایزه بهترین بازیکن لژیونر آسیا را از آن خودش کرد که در این بخش هم سردار آزمون کاندیدا بود.

ساکی کوماگای (ژاپن- لیون) برنده جایزه بهترین بازیکن سال زن آسیا شد.

جایزه بهترین بازیکن سال آسیا هم به اکرم عفیف از قطر رسید. عفیف که با تیم ملی قطر در جام خلیج شرکت کرده، در این مراسم شرکت نکرد و ژاوی هرناندز جایزه این بازیکن را دریافت کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *