فاز تازه جدال بین «کیهان» و «حمید فرخ‌نژاد» فاز تازه جدال بین «کیهان» و «حمید فرخ‌نژاد» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فاز تازه جدال بین «کیهان» و «حمید فرخ‌نژاد»

فاز تازه جدال بین «کیهان» و «حمید فرخ‌نژاد»

حمید فرخ نژاد که همواره در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتقاد از مسئولین و بیان مشکلات مردم می پردازد، چندی پیش با انتشار تصویری از مقایسه هزینه‌های ستاد عتبات در عراق با مشکلات معیشتی در سیستان وبلوچستان نوشت: «پناه برخدای علی(ع)،پناه برخدای فاطمه(س).»

جدال بین کیهان و حمید فرخ نژاد ادامه دارد

روزنامه کیهان در واکنش به این موضوع امروز در مطلبی نوشت:

« چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما دست‌به‌دست می‌شود. فرخ‌نژاد با انتشار خبر و تصویری چنین القا کرده که ستاد بازسازی عتبات به‌جای رسیدگی به وضعیت خطه‌ای از کشورمان، در عراق هزینه می‌کند!

در این باره باید گفت: اولا؛ آقای بازیگر همه‌چیز دان عجیب است که هنوز نمی‌داند ستاد بازسازی عتبات، بودجه دولتی ندارد و هزینه پروژه‌های این ستاد از محل کمک‌های هزاران زائر شیعه از کشورهای مختلف تأمین می‌شود. این یعنی وقتی انسان از چیزی اطلاع ندارد درباره آن چیز حرف نمی‌زند، حکم نمی‌کند و بیانیه صادر نمی‌نماید.

دوم؛ آقای فرخ نژاد قبلا با حمایت از سرکرده فرقه دراویش داعشی که دستش به خون سه جوان پلیس آلوده است و نیز حمایت از جاسوس آمریکا، میزان سواد، بصیرت و ایراندوستی خود را به‌نمایش گذاشته‌اند!

بنابراین دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی از چنین فردی که خودش هم تکلیف خودش را می‌داند و این از پست‌هایش در فضای مجازی کاملا واضح است، بعید به نظر نمی‌رسد.

ضمنا آقای فرخ نژاد! تلاش نکنید از خودتان چهره‌ای مهربان و مردم دوست ارائه کنید، همکارانتان خاطرات جذابی از شما دارند، به‌خصوص از تخصص شما در شکستن دست و بازو. علاوه‌بر این‌ها آقای فرخ نژاد! درباره عکس دوستانه‌تان با یکی از اختلاسگرها چه توضیحی دارید؟»

حتما بخوانید:  افزایش قیمت خودرو در بهار قطعی شد

بعد از این نوشته های کیهان، فرخ نژاد در اینستاگرام خود نوشت:

«لطفا نظرتون رو در مورد عملکرد و موضع گیری‌های روزنامه کیهان بنویسید

پ.ن۱: توخوبی کیهان جون!

پ. ن٢:جون کیهان نظرات رو دقیق بخون تا به حس مردم نسبت بخودت پی ببری»

جدال بین کیهان و حمید فرخ نژاد ادامه دارد

حال باید دید کیهان به این پست فرخ نژاد واکنشی نشان خواهد داد یا نه.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. سلام

    بد نگفته که بنده خدا! تو دین خودمون هم داریم که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامست! درسته پولش رو مردم دادند اما خب اگه یکی بشینه راهنماییشون کنه که این پول رو اگه بدن زندگی چند نیازمند تامین بشه ثوابش بیشتره و خدا و ائمه هم راضیتر خواهند بود شاید نظرشون عوض بشه واقعا. مسلما امیرالمومنینی که نان جو تناول می کردند اگر بودند اجازه نمی دادند براشون گنبد طلا بسازند و عده ای بینوا در آرزوی نان و سر پناه در گوشه ای دیگر…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *