فتح‌الله‌زاده: چهار قهرمانی پیاپی مهم نیست فتح‌الله‌زاده: چهار قهرمانی پیاپی مهم نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فتح‌الله‌زاده: چهار قهرمانی پیاپی مهم نیست

فتح‌الله‌زاده: چهار قهرمانی پیاپی مهم نیست

خبرگزاری میزان: علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود. البته نه اینکه بخواهم با این حرف به کادرفنی و بازیکنان فشار بیاورم، بلکه این توانایی را در تیم می‌بینیم و می‌دانم که اگر بخواهند می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند.

وی افزود: خوشحالم که پنج نفر از بازیکنان من در حال حاضر در لیگ برتر سرمربی هستند. پاشازاده، بختیاری‌زاده، مجیدی، فکری و نکونام همگی از بازیکنان من بوده‌اند. از طرفی، من در زمان حضورم در استقلال با ساکت الهامی و امیر قله‌نویی هم کار کرده‌ام و خوشحالم می‌بینم آنها در لیگ مربیگری می‌کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره اینکه پرسپولیس در آستانه چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر یا به اصطلاح «پوکر» قرار دارد، تصریح کرد: چهار قهرمانی پیاپی مهم نیست. مهم این است که ما چهار دربی پشت سر هم را برده‌ایم و چهار بار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شده‌ایم که این اتفاق هر ۵۰ سال یکبار ممکن است رخ بدهد. لیگ در طول یک فصل ۳۰ بازی دارد، ولی ما چهار بار متوالی پرسپولیس را شکست دادیم.

فتح‌الله‌زاده درباره شیوع ویروس کرونا بین استقلالی‌ها، خاطرنشان کرد: فعلا کرونا بیخیال استقلالی‌ها نمی‌شود. من، خلیل‌زاده، سعادتمند و تعداد زیادی از بازیکنان همگی به این ویروس مبتلا شدیم و به نظر می‌رسد کرونا فعلا دست از سر ما برنمی‌دارد. به نظرم این فصل در تعدادی از بازی‌ها حق استقلال خورده شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دلار برای ورود به کانال ۲۵هزار تومان آماده می‌شود؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *