فرخ نژاد به علیزاده: تاریخ درباره شما قضاوت می‌کند فرخ نژاد به علیزاده: تاریخ درباره شما قضاوت می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرخ نژاد به علیزاده: تاریخ درباره شما قضاوت می‌کند

فرخ نژاد به علیزاده: تاریخ درباره شما قضاوت می‌کند

حمید فرخ نژاد، بازیگر سینما متنی در اینستاگرام خطاب به علی علیزاده تحلیلگر سیاسی مقیم لندن منتشر کرد. او با انتشار عکس زیر نوشت:

جناب اقای استاد علی علیزاده پست دلسوزانه و نصایح مادرانه شما واصل گردید. خوشحالم از کیلومتر‌ها اونور‌تر بفکر مردمت هستی و مشکلات اقتصادی اون‌ها رو درک میکنی.

ولی خدمتت عرض کنم، قصد ندارم به نصایح گهربارت عمل کنم، چهل ساله توی مملکتمون عده ایی خود شیرین و عده ایی مال مردم خور با تکنیک جنابعالی که “اب به اسیاب دشمن نریزید” و “در این شرایط حساس کنونی”، مطبوعات و وجدان بیدار جامعه رو به سکوت وا داشتند و چراغ‌ها رو خاموش کردن تا سارقان و غارتگران بیت المال با خیال راحت ببرند و بخورن و از حوالی محل اقامت حضرتعالی به ریش این مردم بخندن.

نه برادر میگم، بازم میگم!حجم گسترده رانت و فساد اقتصادی و فامیل بازی در این مملکت ریشه در همین نگاه جنابعالی داره، اتفاقا سیاه نمایی، نگفتن و سکوته!

کاش گوشه ایی از مشکلات و شکواییه‌هایی که طی این روزا از طرف این ادمای بی پناه و از سر ناچاری به منه هیچکاره منتقل میشد به تو ارجاع داده میشد، اون وقت اگه میتونستی ساکت بشینی و منعکس نکنی، توی وجدانت شک میکردم، کارت رو بکن و به شغلت برس، تاریخ در باره عملکرد من و شما قضاوت خواهد کرد.

فرخ نژاد به علیزاده: تاریخ درباره شما قضاوت می‌کند

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سخنرانی متفاوت محمد مخبر درباره مدیریت زمان

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *