فرزند کروبی: وضعیت پدرم تغییری نکرده است فرزند کروبی: وضعیت پدرم تغییری نکرده است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرزند کروبی: وضعیت پدرم تغییری نکرده است

فرزند کروبی: وضعیت پدرم تغییری نکرده است

روزنامه همدلی با حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی درباره وضعیت محصوران (پدرش) به گفتگو نشسته است.

فرزند شیخ اصلاحات محدودیت‌های حصر را هم‌چنان پابرجا می‌داند و می‌گوید اگر گشایش خاصی صورت گرفته بود برای ما مشهود بود که نیست.

حسین کروبی، با اشاره به سخنان قاسم میرزایی‌نیکو عضو فراکسیون امید و کمیته رفع حصر مجلس شورای اسلامی، مبنی‌بر اینکه همه ارتباطات محصورین برقرار شده و هیچ ممنوعیتی برای آنها وجود ندارد، گفت: «سخنان آقای میرزایی‌نیکو نشان از این دارد که محصورین آزاد هستند و هر لحظه، هر کجا هم بخواهند می‎‌توانند بروند اما به نظرم ایشان اطلاع کافی از قضایا ندارند.

فرزند کروبی: وضعیت پدرم در حصر تغییری نکرده است

ما قبلا به‌صورت مرتب هر اتفاقی که در ارتباط با محصوران رخ می‌داد اطلاع‌رسانی می‌کردیم. سه ماه قبل از عید اعلام کردند که آقای کروبی می‌تواند یک‌سری اسامی به ما بدهد و در صورت توافق، کمیته‌ای که مسئول رسیدگی به وضعیت محصورین هستند، می‌توانند به آنجا سر بزنند یا بیرون بروند. این کار انجام شد و آقای کروبی اولین بار اسم خانواده دکتر شهیدی را نوشتند».

کروبی که پدر او بیش از ۳هزار روز در حصر به سر می‌برد، در ادامه افزود: «این رفت‌وآمدها انجام می‌گرفت و تا شب عید نیز برقرار بود که در این مدت آقای کروبی توانستند به خانه برخی از دوستان (به تعداد انگشتان یک دست) سر بزنند. اما بعد از این و به یک‌باره وضعیت به حالت قبلی خود بازگشت.

از سویی، اشخاصی هم که قرار است با ایشان ملاقات کنند، به هیچ وجه، از همان تعدادی که قبلا با آقای کروبی در ارتباط بودند، بیشتر یا افزوده نشده است».

حتما بخوانید:  حمیرا اسدی: عربستان کارشکنی نکرده است

حسین کروبی در پایان گفت: «با توجه به تجربه‌ای که در این مدت (مدت حصر) مشاهده شده، می‌توان به این نتیجه رسید که نسبت به حصر هیچ قاعده و معیار خاصی وجود ندارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *