فرش قرمز اهالی تکواندو زیر پای هادی ساعی فرش قرمز اهالی تکواندو زیر پای هادی ساعی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرش قرمز اهالی تکواندو زیر پای هادی ساعی

فرش قرمز اهالی تکواندو زیر پای هادی ساعی

ایسنا: مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و به ریاست بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان هادی ساعی، با رای اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده دو کاندیدای دیگر این انتخابات بودند که پیش از آغاز مجمع انصراف دادند و سیروس رضایی نیز پس از انجام صحبت‌های خود به نفع پولادگر کناره‌گیری کرد تا پولادگر و ساعی دو کاندیدای نهایی انتخابات باشند.

فرش قرمز اهالی تکواندو زیر پای هادی ساعی

در پایان رای‌گیری از اعضای مجمع، هادی ساعی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۵۶ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.پولادگر از سال ۱۳۷۹، ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده داشت.پولادگر دیگر کاندیدای این انتخابات نیز صاحب ۲۷ رای شد.

بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزیر ورزش نیز از دادن رای خودداری کرد و گفت: از آن‌جا که وزارت ورزش نگاه بی‌طرف به انتخابات فدراسیون‌ها دارد از دادن رای خودداری می‌کنم. بنابراین تعداد اعضای مجمع ۵۶ نفر هستند.

ساعی در جریان رای‌گیری از رییس مجمع خواست، نیری دبیر این مجمع که صندلی او نزدیک جایگاه رای دهندگان بود، یک صندلی دورتر بنشیند که این کار انجام شد.

هم‌چنین پولادگر نیز به عنوان نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا در این مجمع رای داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  محل برگزاری دیدار ایران و عراق مشخص شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *