فرمانده سپاه: بیانیه اروپایی‌ها اقدامی احساسی بود فرمانده سپاه: بیانیه اروپایی‌ها اقدامی احساسی بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرمانده سپاه: بیانیه اروپایی‌ها اقدامی احساسی بود

فرمانده سپاه: بیانیه اروپایی‌ها اقدامی احساسی بود

خبرگزاری فارس: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از ۹۰ اثر اسنادی و پژوهشی دفاع مقدس که ظهر امروز (چهارشنبه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امام سجاد زین العابدین(ع)، اظهار داشت: در جمع مردانی هستیم که عزت امروزین و کرامت این ملت و استقلال و امنیت پایدار آن مدیون نبرد عاشورایی آنها است. این مردان روزی تاریخ را ساختند و امروز آن را می نگارند.

وی افزود: ادراکی که امروز از ایران بعنوان منبع شکوه و نماد ایستادگی در مقابل آرایه به هم پیوسته قدرت های جهانی می شناسند، مدیون شهیدان و خانواده آنها و فرماندهان بزرگی است که تاریخی ترین قطعه تاریخ ایران را نگاشتند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: دفاع ما امروز با همان صفت مقدس بودن، چهل ساله شد و هشت سال تنها بخشی از دفاع چهل ساله ما است. امروز اعتبار قدرت ما در ذهن ستمکاران بعنوان یک حقیقت ظهور پیدا کرده است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه این موفقیت به برکت موهبتی الهی بنام ولی فقیه و رهبری است که هدایت گر این حماسه های جاودان تاریخ ایران و اسلام بوده است، عنوان کرد: چهل سال است در حال جنگ هستیم. ما امروز یک قدرت غیر قابل تصور برای دشمنان هستیم چرا که آنچه از ما می دانند تنها بخش کوچکی از آن است.

وی گفت: این قدرت انبساط یافته است و ساختارهای قدرتش آنچنان عظیم شده که دشمن نمیتواند در محاسبات خود آن را نادیده بگیرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه این قدرت به گونه ای است که وقتی گروهی مثل انصارالله عمل می کند دشمن آن را از جانب ما می داند، تصریح کرد: انصارالله یک سرشاخه جهش یافته ای از انقلاب است. آنها امروز منبعی انباشته از قدرت هستند که اگر آزاد شود، تمام میدان جنگ را تغییر می دهد و این واقعیت را دشمن می داند.

حتما بخوانید:  موریتانی، سفیر ایران را احضار کرد

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه به مرز نترسیدن از دشمن رسیده ایم، عنوان کرد: ما وقتی میزنیم شجاعانه آن را می‌گوییم. مگر پهپاد را نگفتیم؟

وی اظهار داشت: امروز مخاطرات وسیع‌تر از مرزهای ما گسترش یافته است. دشمنان دیگر با دید گذشته به قدرت های جهان اسلام نگاه نکنند، صحنه تغییر کرده است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: مفتخریم به اینکه آنقدر قدرتمندیم که دشمن هرگونه کار پیچیده ای را از سوی ما تصور میکند.

فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان نیز تاکید کرد: کاری نکنید این انرژی انباشته آزاد شود، درست محاسبه کنید و احساساتی تصمیم نگیرید، مثل اقدام احساسی سران سه کشور اروپایی و آن بیانیه دروغین. آنها می خواهند با استفاده از فضای این روزهای سازمان ملل جنگ روانی را بر علیه ما راه بیاندازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدرت تولید خطر ما بسیار فراوان است اما ما خویشتن دار هستیم، بنای آشوب نداریم اما پاسخ آشوب گران را می دهیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *