فرمانده سپاه، مکان مورد علاقه آمریکا را تهدید کرد فرمانده سپاه، مکان مورد علاقه آمریکا را تهدید کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرمانده سپاه، مکان مورد علاقه آمریکا را تهدید کرد

فرمانده سپاه، مکان مورد علاقه آمریکا را تهدید کرد

 خبرگزاری ایسنا: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم وداع مردم دیار کریمان با شهدای مقاومت در میان شعارهای «سلامی، سلامی انتقام انتقام» گفت: حرف آخر را اول می زنم. انتقام می‌گیریم. انتقام سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده.

سردارسلامی گفت: اگر آمریکا اقدام دیگری انجام دهد، جایی که آنجا را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند را به آتش می‌کشیم.

سرلشکر حسین سلامی طی سخنانی در مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در میدان آزادی کرمان در پاسخ به شعارهای حاضران برای انتقام گیری شهادت سپهبد سلیمانی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی تقوا را از ابوذر گرفته بود اظهار کرد: او ابوذر بوده و هست و وفاداری را از حضرت ابوالفضل گرفته بود و این وفادارای و عشق به اسلام و ولایت و ایران عزیز را اثبا کرد. او میثم، عمار و یاسر بود.

فرمانده سپاه: حرف آخر را اول زدم، انتقام می‌گیریم

وی افزود: امروز خدای شهیدان شاهد طلوع دو خورشید روی زمین است. ما امروز آمده‌ایم در آسمان این شهر عزیز دو خورشید پرفروغ را بنشانیم. ما در نبرد با آمریکا فرمانده شجاع، فداکار و بی نظیر که سردار قلب‌ها بود و سردار رشید اسلام، ایران و کرمان را از دست دادیم.

سلامی اظهار کرد: همه ما امروز میدانیم که کسی را تا عرش خدا تشییع می‌کنیم که در ایمان شجاعت و اعتقاد بی نظیر است. او می رفت و می رود که ستون های خیمه دشمن را بشکند. او میثم، عمار و یاسر بود. او هرگز در برابر دشمن سست نشد، نلرزید و قلبش آرام و مطمئن بود.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: گستره شخصیت او فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام بود و امروز همه جهان از او به عنوان اسوه حمایت از مظلومان و مستضعفین یاد می‌کنند و چه بد است کار کسانی که می‌خواهند به خورشید سنگ بزنند و آن را خاموش سازند.

حتما بخوانید:  ویدئوی سنتکام از حمله موشکی سپاه به عین‌الاسد

وی افزود: این کار آمریکا به پایان استکبار و سلطه آنان بر جهان خواهد انجامید.

سلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عین جدیت شخصیتی مهربان داشت، گفت: او در مقابل دشمن چون کوه استوار و در برابر مردم نرم، خاضع و فروتن بود و با مهربانی و لبخند با آنان مواجه می‌شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهادت قاسم سلیمانی و یارانش نقطه پایان آنان نیست بلکه نقطه آغاز آنان محسوب می‌شود، اظهار کرد: حاج قاسم یک راه است که تازه آغاز شده و ما را به قله های بلند می رساند. دشمن بداند شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *