فرمانده سپاه: هر تهدیدی را قاطعانه پاسخ می‌دهیم فرمانده سپاه: هر تهدیدی را قاطعانه پاسخ می‌دهیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرمانده سپاه: هر تهدیدی را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

فرمانده سپاه: هر تهدیدی را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

خبرگزاری مهر: فرمانده کل سپاه گفت: به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم که در دفاع از امنیت ملی و مرزهای آبی کاملاً مصمم هستیم و هر اقدامی با پاسخ قاطع و سریع ما مواجه خواهد شد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) به همراه دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از معاونین ستاد فرماندهی کل سپاه، از منطقه نازعات و جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و بوموسی بازدید کرد.

فرمانده کل سپاه: هر تهدیدی را پاسخ می‌دهیم

سرلشکر سلامی:

* پیام پرتاب این ماهواره به فضا و موفقیت آن این است که ما در توسعه قلمرو قدرت دفاعی خود در زمین، دریا و فضا مصمم بوده، هرگز متوقف نمی‌شویم و هر روز تولد جدیدی از قدرتهای پیشرفته در سپاه صورت خواهد گرفت.

*مصمم هستیم برای دفاع از منافع حیاتی ملت ایران همه توانایی و استعدادهای خود را بکار گیریم و در مقابل تهدیداتی که امنیت ملی و تمامیت ارضی ما را مورد تهدید قرار می‌دهد، قاطعانه، مؤثر و با اطمینان ایستادگی کنیم؛ این راهی نیست که در آن متوقف شویم و به فضل الهی تداوم خواهد داشت.

* (در ادامه در واکنش به لفاظی‌های اخیر مقامات امریکایی): به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم که در دفاع از امنیت ملی، مرزهای آبی، منافع دریایی و امنیت کشتیرانی و نیروهایمان در دریا کاملاً مصمم و جدی هستیم و هر اقدامی با پاسخ قاطع، مؤثر و سریع ما مواجه خواهد شد.

* (با یادآوری این نکته که آمریکایی‌ها رفتارهای ما را در گذشته تجربه کرده اند و آن عبرتها کافی است تا این حقایق را دریافت کنند): ما نیز به واحدهای نظامی خودمان در دریا دستور دادیم که اگر شناور یا واحد جنگی از نیروهای دریایی ارتش تروریست آمریکا بخواهد امنیت کشتی‌های غیرجنگی و یا شناورهای رزمی ما را مورد مخاطره قرار دهد، آن شناور و یا واحد نظامی را مورد هدف قرار بدهند.

حتما بخوانید:  ‏قطع امید پزشکان از ‎درمان شهرام کاشانی

* (در ادامه با اشاره به رویارویی شناورهای دریایی سپاه با امریکایی‌ها در خلیج فارس): شناورهای آمریکا در هفته گذشته به دلیل رفتارهای غیرحرفه ای و خطرآفرین مزاحمتی را برای کشتی لجستیکی ما ایجاد کردند و وقتی که شناورهای ما در دریا مشغول گشت زنی بودند آنها هراسناک شدند؛ بنابراین منشأ آنچه در هفته گذشته اتفاق افتاد رفتار غیرحرفه ای و خطرآفرین آمریکایی‌ها در خلیج فارس بود.

* (با تاکید بر اینکه امنیت منطقه خلیج فارس را جزئی از استراتژی خود برای دفاع از منافع مان در دریا می‌دانیم): در ماجرای هفته گذشته هم آنچه مشاهده شد، آشفتگی و بی انضباطی عملیاتی در واحدهای نظامی آمریکا در دریا بود که نشان می‌داد احتمالاً به دلیل درگیر بودن آمریکایی‌ها در مسئله بیماری کرونا در داخل، نوع فرماندهی و کنترل آنها بر واحدهای نظامی شأن ضعیف شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *