فرمانده ناجا: مردم پلیس را دوست دارند فرمانده ناجا: مردم پلیس را دوست دارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرمانده ناجا: مردم پلیس را دوست دارند

فرمانده ناجا: مردم پلیس را دوست دارند

خبرگزاری فارس: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اظهار داشت: خبرنگاران جز افرادی هستند که بیشترین خدمت را برای آبادانی کشور انجام می دهند چرا که موارد و مشکلات را در نقاط مختلف دیده و به مسئولان اطلاع رسانی می کنند.

فرمانده ناجا: مردم پلیس را دوست دارند

فرمانده نیروی انتظامی:

* در عصر ارتباطات نقش خبرنگاران که ابزار اطلاع رسانی هستند موثر و حیاتی است.

* ناجا نمی‌تواند است همچون دیگر ارگانها در را ببندد چرا که کار ما با مردم هست و معتقدیم پلیس در یک قاب شیشه‌ای است که همه آن را می‌بینند و باید هم اینگونه باشد؛ بعضی ها تمایل دارند که اقدامات و ماموریت‌های شان دیده نشود اما ما معتقدیم که هر چه این اقدامات دیده شود بهتر است چرا که ماموران ما شبانه‌روز برای امنیت مردم تلاش کند؛ به جز مواردی که طبقه بندی شده باشد.

*اعتماد مردم به پلیس همواره رو به افزایش است چرا که مردم پلیس را دوست دارند و خدا را شکر که اعتماد مردم به پلیس در سال نود و هفت نسبت به سال ۹۶ در بین ۳۲ دستگاه نیروی انتظامی از حیث محبوبیت و اعتماد رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

*خوشبختانه در آن صحنه مدیریت به خوبی انجام شد چرا که دشمن دنبال کشته سازی بود و دنبال این بود که ما درگیر شویم اما واقعاً خوب مدیریت شد تا جایی که رئیس جمهوری یک کشور دیگر زنگ زد و از مدیریت خوب در آن بحران تشکر کرد.

* (با اشاره به اتفاقات دی ماه سال ۹۶): خوشبختانه در آن صحنه مدیریت به خوبی انجام شد چرا که دشمن دنبال کشته سازی بود و دنبال این بود که ما درگیر شویم اما واقعاً خوب مدیریت شد تا جایی که رئیس جمهوری یک کشور دیگر زنگ زد و از مدیریت خوب در آن بحران تشکر کرد.

حتما بخوانید:  ادامه داستان‌های گورخری؛ ۱۵ راس وارد شدند

* هر شخص و گروهی که بخواهد خلاف قوانین رفتار کند و موظف به مقابله با آن هستیم چرا که امنیت خط قرمز پلیس است و اجازه نمی دهیم متخلفان با سلاح گرم و سرد مردم را تهدید کنند.

* مامور زنی که در سال گذشته در پارک درگیر شد وظیفه اش را خوب انجام داد؛ ما فیلم تقطیع شده را دیدیم و بررسی کردیم و از ان خانم هم تقدیر کردیم.

* ما قاطع و محکم از ماموران خود در ماموریت‌ها حمایت می‌کنیم و چراکه حمایت از پلیس یعنی اقتدار پلیس.

* فضای مجازی باید مدیریت شود که این خواسته همه است؛ متاسفانه جرایم در فضای مجازی رشد پیدا کرده است.

* در هر گوشه از کشور اتفاقی بیفتد بطور مثال مامور با یک موتورسوار برخورد کند فیلم آن در همه جا پخش می شود البته این اتفاقات از یک دهم کمتر شده اما به هر حال منعکس می‌شود.

* (درباره حمایت از ماموران در موضوع شکایت پلیس از نماینده مجلس): از نماینده مجلس شکایت کردیم که وی در جمع عذرخواهی کرد و مامور هم شکایتش را پس گرفت؛اما ما گفتیم تازه ما شاکی هستیم.ما در این موضوعات کاملاً پیگیر هستیم به طور مثال در درگیری با مامور پلیس راهور در شیراز پیگیر بودیم و در نهایت فرد خاطی ۷ سال محکوم شد که هم اکنون در زندان است.

*  اجازه گردنکشی و سلب آسایش از مردم را نمی‌دهیم؛ اجازه نمی‌دهیم یکسری از تازه به دوران رسیده ها یک چیزی بخورند و توی خیابان بیایند و برای مردم گردنکشی کنند چرا که ما حتماً برخورد می‌کنیم و این برخوردها را در هر مناسبت خاص نیز داریم مثل چهارشنبه آخر سال که فراخوان می‌دهیم و آنها را احضار می‌کنیم تا برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *