فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت مجدد به استقلال فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت مجدد به استقلال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت مجدد به استقلال

فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت مجدد به استقلال

ورزش سه: مدیران استقلال برای دومین مرتبه و درست باز هم در روز پنجشنبه از پایان قطعی همکاری با استراماچونی خبر دادند؛ شرایط اما این بار به شکلی است که دیگر امیدی به مذاکره مجدد نیست و حالا مدیران باشگاه به دنبال انتخاب جانشین سرمربی ایتالیایی هستند تا روزهای جدیدی در این باشگاه رقم بزنند.

گزینه های پرشمار خارجی و گزینه های محدود داخلی حالا روی میز اسماعیل خلیل زاده هستند و سرپرست مدیرعاملی استقلال باید با جمع بندی نهایی از میان این گزینه ها نفر اول نیمکت استقلال را انتخاب کند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

با توجه به عدم اقبال به نام هایی مانند مظلومی و کارنامه پیشکسوتانی مانند پاشازاده، گزینه نهایی ایرانی استقلال فرهاد مجیدی است که هفته گذشته با رد پیشنهاد استقلال محبوبیت خود را بازیابی کرد.

مجیدی که به تازگی از سفر کوتاه مدت خود بازگشته، در رختکن نیز اقبال بالایی دارد.

البته پست اینستاگرامی محمد تقوی و اعلام آمادگی او برای کمک به استقلال باعث شده تا نام او نیز حالا به عنوان یک گزینه جدی مطرح شود اما عدم شفاف سازی مدیران استقلال باعث شده تا فعلا صحبت درباره او با قطعیت همراه نباشد.

در میان گزینه های خارجی با توجه به سیاست های باشگاه فعلا هیچ نامی به صورت رسمی منتشر نشده و حتی نمی توان به صورت قطعی پیش بینی کرد که گزینه هدایت استقلال خارجی باشد.

آبی ها هنوز رقم چشمگیری به استراماچونی و شفر بدهکار هستند و گزینه جدید خارجی کار آنها را سخت تر خواهد کرد. موضوع عدم شناخت و فرصت کم برای تطبیق پذیری دیگر مشکل یک گزینه خارجی است. با این حال برخی اخبار تایید نشده از فعالیت های خطیر برای انتخاب یک سرمربی خارجی حکایت دارد که تا زمان اعلام رسمی از سوی باشگاه تایید یا تکذیب آن ممکن نیست.

حتما بخوانید:  زلزله ۳.۴ریشتری پرندک در استان تهران را لرزاند

اسکوچیچ گزینه مطلوب مدیران استقلال نیز کار دشواری برای جدایی از نفت دارد و به نظر می رسد استقلالی ها باید قید او را بزنند تا گزینه های خارجی برای این تیم افراد زیاد به استثنا این مربی کروات باشد.

ماراتن انتخاب جانشین استراماچونی البته بنا بر ادعای استقلالی ها خیلی طولانی نیست و احتمالا طرف ۴۸ ساعت آینده به انتها می رسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *