قاضی‌پور: از تهران، نامزد انتخابات مجلس می‌شوم قاضی‌پور: از تهران، نامزد انتخابات مجلس می‌شوم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قاضی‌پور: از تهران، نامزد انتخابات مجلس می‌شوم

قاضی‌پور: از تهران، نامزد انتخابات مجلس می‌شوم

مدآرا: نادر قاضی پور از چهره های جنجالی مجالس هشتم تا دهم بود. او تقریبا در تمامی طرح ها و لوایح صحن مجلس اظهارات موافق و مخالف خود را بیان می کرد، در بیشتر مواقع در صدر اخبار بهارستان قرار داشت. حالا او در گفت و گو با جمهوریت درباره برنامه روزانه و کاری خود در ایامی که در مجلس یازدهم حضور ندارد گفت: «من نوکر ملت بودم، هستم و خواهم بود. دفترکارم تعطیل نیست و مراجعه کننده کثیری در ارومیه دارم و بیشتر وقتم را به پیگیری امور مردم در ارومیه اختصاص داده ام».

قاضی پور همچنین می گوید که بخشی از زمان خود را این روزها به کار دامداری می پردازد . وی در اینباره تاکید می کند :« مقداری از وقتم را به امور دامداری می رسم اما بیشتر وقتم با مردم و برای مردم است».

شورای نگهبان علت ردصلاحیت را به من نگفت

قاضی پور درباره مساله ردصلاحیت خود توسط شورای نگهبان نیز به جمهوریت می گوید:« روزهای آخر مجلس دهم چندبار در صحن علنی صحبت کردم و مواضع خود را درباره مساله ردصلاحیت به محضر مردم رساندم، شورای نگهبان یک وظیفه شرعی و قانونی دارد که باید به آن عمل کند».

قاضی‌پور: در انتخابات میان دوره‌ای از تهران نامزد می‌شوم

نماینده مردم ارومیه در مجالس هشتم ، نهم و دهم تاکید کرد:« در مورد حقیر شورای نگهبان به این وظیفه عمل نکردند، از اساس بنده را برای هیچ جلسه ای دعوت نکردند و علت ردصلاحیت را به من نگفتند».

وی خاطرنشان کرد که برای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم از تهران کاندیدا می شود.

حتما بخوانید:  فرار لیورپول از شکست در خانه منچستریونایتد

تلخ و شیرین مجلس / از بدهی تامین اجتماعی تا تصویب قوانین کارگری

قاضی پور همچنین می گوید که ۱۲ سال سابقه نمایندگی دارد و پیگیر امور مردم بوده است . وی همچنین می گوید :« افتخار می کنم که ارتباط خوبی بین مردم و نظام برقرار کردم و پیگیری امور مردم را در مجلس انجام می دادم».

وی ادامه می دهد:«برخی از خاطرات شیرینی من به تصویب قوانین درباره بیمه کارگران و خاطرات تلخم مربوط به تلاش برخی برای زمین زدن تامین اجتماعی بود . این که بدهی دولت به تامین اجتماعی ، با هزار حیله پرداخت نشد ، خاطره تلخی است که با من مانده است».

دولت روحانی با بی توجهی به کوپنی کردن کالاها اشتباه بزرگی کرد

قاضی پور همچنین می گوید: مجلس یازدهم باید با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم کوپنی کردن را در دستورکار و اولویت اصلی قرار دهد.

وی در اینباره توضیح می دهد: «اعتقاد دارم با توجه به این که ما کشوری در حال توسعه هستیم ، کوپنی کردن باید حتما انجام شود . آقای روحانی کار بسیاری بدی کرد که مساله کوپنی کردن را پیگیری نکرد و بعد در تصمیمی یک شبه قیمت بنزین را بالا برد. توزیع عادلانه ۱۴ میلیارد برای کالاهای اساسی باید بین مردم متوازن باشد . کوپنی کردن و سربرگ دادن به مردم حق روستاییان را به آن ها می رساند».

قاضی پور همچنین تصریح کرد:«افزایش قیمت ها را خود دولتی ها انجام می دهند، پتروشیمی ها اکثرا وابسته به وزارت دفاع هستند و افزایش قیمت ها با برنامه و اطلاع خود دولت است».

حتما بخوانید:  وزیر بهداشت لبنان از استعفای دولت خبر داد

سوال از رییس جمهور حق مجلس است اما…

قاضی پور همچنین درباره تاکید و اصرار برخی نمایندگان مجلس یازدهم برای سوال از رییس جمهور می گوید:« سوال از رییس جمهور و یا حتی استیضاح رییس جمهور حق مسلم نمایندگان است اما باید به شرایط کشور و منطقه دقت داشت ، من فکر می کنم انتخابات زودرس در کشور هزینه آور است».

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *