قالیباف: دور هم جمع شوید و مرگ بر آمریکا بگویید قالیباف: دور هم جمع شوید و مرگ بر آمریکا بگویید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قالیباف: دور هم جمع شوید و مرگ بر آمریکا بگویید

قالیباف: دور هم جمع شوید و مرگ بر آمریکا بگویید

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن گفت: رئیس جمهور ‌می‌گوید من روز بعد متوجه شدم، بالاخره چه کسی پاسخگوی این قضیه است و دلیل افزایش قیمت بنزین را هنوز شفاف به مردم نگفتند.

قالیباف: برای دفاع از نظام زبان نداریم

محمدباقر قالیباف:

* (با تأکید به اینکه دوستان انقلابی، دور هم جمع بشوید، شعار بدهید و مرگ بر آمریکا را بگویید): اما اساس آن این است که باید کار کنیم و این کشور را به‌پیش برده و فقر و محرومیت و تبعیض در کشور را جمع کنیم.

* (با اشاره به اینکه بعضی وقت‌ها هم که هیچ کاری نمی‌شود و وقتی هم که می‌خواهند کار کنند می‌شود قضیه بنزین بیان کرد): کسی اگر الفبای امنیت عمومی را بداند و ذره‌ای به مردم اعتقاد داشته باشد و آنها را محترم بداند چنین تصمیمی نمی‌گیرد و این هزینه را به کشور تحمیل نمی‌کند.

* (با بیان اینکه شرایط آنقدر سخت شده که بعضی اوقات در دفاع از نظام اسلامی زبان کوتاه می‌شود): زمانی که یک دانشجو سئوال می‌کند چرا این تصمیم گرفته شد و پاسخی برای آن نیست.

* (با اشاره به اینکه قوانین زیادی داریم که در مجلس تصویب شده اما دولت اجرا نمی‌کند): در قضیه بنزین نمایندگان مجلس می‌گویند ما خبر نداشتیم، رئیس جمهور هم می‌گوید من روز بعد متوجه شدم، بالاخره چه کسی پاسخگوی این قضیه است و دلیل افزایش قیمت بنزین را هنوز شفاف به مردم نگفتند.

* (با بیان اینکه خیلی راه‌های اصولی دیگری وجود دارد که کاهش مصرف بنزین را داشته باشیم که یکی از این راه‌ها افزایش قیمت بنزین است): مصرف بنزین با افزایش قیمت آن کاهش پیدا نخواهد کرد و حتما چند وقت آینده خواهیم دید که مصرف بنزین تغییری نکرده است.

حتما بخوانید:  عباسی: کاپیتالیست‌ها کی‌روش و برانکو را آوردند

* (با بیان اینکه هم دختر خانم‌ها و هم از آقاپسرها در فعالیت‌ها استفاده شد و نتایج خوبی هم گرفتیم): جوانان ما لایق و دلداده به نظام هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *