قصه صدرنشینی پدیده سرِ دراز دارد قصه صدرنشینی پدیده سرِ دراز دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قصه صدرنشینی پدیده سرِ دراز دارد

قصه صدرنشینی پدیده سرِ دراز دارد

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پدیده خراسان از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مسجدسلیمان مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید. تک گل پدیده را امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه را محمدحسین زاهدی‌فرد برعهده داشت که در دقیقه ۳۴ بازی به خاطر فحاشی هواداران مسجدسلیمانی به مدت دو دقیقه بازی را متوقف کرد.

محمد قاسمی‌نژاد از پدیده، علیرضا علیزاده و مجتبی بیژن از نفت مسجدسلیمان اخطاری‌های این بازی بودند.

پدیده با پیروزی در این بازی ۲۳ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر استحکام بخشید. نفت مسجدسلیمان نیز با چهار امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

در یکی دیگر از دیدارهای امروز پیکان و ذوب آهن یک بر یک مساوی شدند. 

مهدی شیری، بازیکنی که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به پرسپولیس منتقل می‌شود، در دقیقه ۴۱ و از یک شوت از راه دور، برای شاگردان مجید جلالی گلزنی کرد، اما محسن مسلمان هافبک پیشین سرخپوشان در دقیقه ۶۸ و از روی نقطه پنالتی، گل تساوی ذوب‌آهن به ثمر رساند.

خلاصه بازی ذوب آهن ۱ – پیکان ۱

این ششمین دیدار متوالی ذوبی‌ها بود که آنها نتوانستند به پیروزی برسند. شاگردان امید نمازی در چهار هفته گذشته لیگ برتر و تنها دیدار جام حذفی خود از کسب پیروزی بازماندند و اکنون با ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول حضور دارند.

حتما بخوانید:  کریمی قدوسی دوباره پاپیچ محمد خاتمی شد

علی صفایی داور این مسابقه، مگنو باتیستا از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد. مهدی رحیم زهیوی از ذوب‌آهن نیز کارت زرد گرفته بود.

تیم فوتبال نساجی مازندران هم در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

خلاصه بازی نساجی ۰ – ماشین سازی ۰

در این دیدار که پیام حیدری قضاوت آن را به عهده داشت، علی شجاعی و محمد میری از تیم نساجی و سیداحمد موسوی از تیم ماشین‌سازی با کارت زرد جریمه شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *