قیمت سکه افزایش یافت قیمت سکه افزایش یافت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قیمت سکه افزایش یافت

قیمت سکه افزایش یافت

خبرآنلاین: قیمت طلا، سکه و انواع ارزها امروز در بازار تهران صعودی بود؛ به طوری که سکه ۴۳ هزار تومان، طلا ۹ هزار و ۱۲۰ تومان و یورو ۲۸۰ تومان افزایش قیمت داشت.

 قیمت سکه امامی امروز در بازار ۴۳ هزار تومان افزایش یافت. این در شرایطی است که سکه تمام بهار آزادی با افزایش ۷۰ هزار و ۵۰۰ تومانی، نیم‌سکه ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومانی، ربع‌سکه ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی و سکه گرمی ۳ هزار تومانی روبه‌رو شد.

به این ترتیب، در بازار سکه هر قطعه سکه امامی با قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۵۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع‌سکه ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی ۴۲۸ هزار تومان مواجه شد.

قیمت سکه لاکچری شد

از سوی دیگر، قیمت طلا ۹ هزار و ۱۲۰ تومان بالا رفت و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۶۱ هزار و ۳۴۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۵۰ تومان بود.

قیمت سکه لاکچری شد

در بازار ارز امام قیمت یورو ۲۸۰ تومان، پوند ۳۱۴ تومان، درهم امارات ۶۵ تومان، لیر ترکیه ۵۰ تومان و یوان چین ۳۶ تومان افزایش یافت.

بر این اساس، یورو ۱۰ هزار و ۴۰۳ تومان، پوند ۱۱ هزار و ۶۶۵ تومان، درهم امارات ۲ هزار و ۴۱۹ تومان، لیر ترکیه یک‌هزار و ۸۵۳ تومان و یوان چین یک‌هزار و ۳۱۲ تومان قیمت داشت.

قیمت سکه لاکچری شد

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دانشجوی پزشکیِ روس، قلب مادرش را در آورد!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *