لاریجانی: کاندید ۱۴۰۰ نمی‌شوم، مطهری: شاید کاندید شدم لاریجانی: کاندید ۱۴۰۰ نمی‌شوم، مطهری: شاید کاندید شدم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لاریجانی: کاندید ۱۴۰۰ نمی‌شوم، مطهری: شاید کاندید شدم

لاریجانی: کاندید ۱۴۰۰ نمی‌شوم، مطهری: شاید کاندید شدم

برترین‌ها: جریانات سیاسی از هم اکنون در اندیشه انتخابات ریاست جمهوی بعدی هستند. در جناح‌های مختلف سیاسی می‌توان افرادی را مشاهده کرد که نامشان یرای رقابت سال ۱۴۰۰ مطرح می‌شود. در بین از علی لاریجانی (رئیس مجلس) هم به عنوان یکی از محتمل‌ترین گزینه‌‌ها نامبرده می‌شد که وی روز گذشته احتمال کاندیداتوری خود را رد کرد. امروز نیز علی مطهری (نماینده تهران و نائب رئیس دوم مجلس) در گفتگویی اعلام کرد: ممکن است برای ریاست جمهوری کاندیدا شوم.

لاریجانی: کاندید ۱۴۰۰ نمی‌شوم، مطهری: شاید کاندید شدم

علی لاریجانی روز گذشته در همایش بزرگداشت روز معلم در دانشگاه تربت حیدریه در واکنش به اشاره علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی مبنی بر حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: استاندار با مطلبی که بیان کردند، قصد جان ما را دارند، ما در این وادی نیستیم و قصد کاندیداتوری ندارم.

لاریجانی: کاندید ۱۴۰۰ نمی‌شوم، مطهری: شاید کاندید شدم

امروز نیز علی مطهری، نایب رئیس مجلس در گفتگو با «انتخاب» در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد نامزد ریاست جمهوری شوید؟ پاسخ داد: معلوم نیست. هنوز تصمیم نگرفته ام. بستگی به شرایط دارد که چگونه باشد.

وی افزد: برای ریاست جمهوری که از بسیاری افراد درخواست بوده و هست. درباره من هم بوده است. صحبتهایی وجود دارد ولی من جایی وارد شده ام که احساس ضرورت کرده ام و احساس اینکه از غیر من برای اینکار برنمی آید. فکر کرده ام این کار غیر از من بر نمی آید و کسی دیگر نیست و باید وارد شد.

مطهری افزود: کاندیداتوری مجلس نیز به همین دلیل بود من احساس کردم کارهایی می توانم انجام بدهم که از دیگران بر نمی آید لذا برای مجلس هشتم به همین صورت ورود داشتم و در مجلس نهم نیز اتفاقاتی افتاده بود که اگر نمی آمدم نوعی عقب نشینی تلقی می شد چون اصولگراها من را از لیست حذف کرده بودند که آمدم و مستقل ورود کردم و رای آوردم و یا برای نائب رییسی وقتی احساس کردم که من رای داشته باشم و اگر نیایم برخی از افرادی که احساس می کنم تندرو هستند ممکن است رای آورند آمدم لذا اگر کسی همفکر من بود و می دانستم رای می آورد نمی آمدم من اگر آزاد باشم در مقام یک نماینده معمولی بهتر می توانم کار کنم.

حتما بخوانید:  گوجه چینی به بازار می‌آید

نایب رئیس مجلس در ادامه گفت: ولی حس کردم اگر نیایم تندروها می آیند و به همین دلیل آمدم. در بحث ریاست جمهوری هم همینطور است. باید به شرایط آن روز نگاه کنیم و ببینیم چه افرادی در میان کاندیدا ها وجود دارد. افراد تندرو داریم یا افراد خوشفکری داریم که رای ندارند یا مثلا اگر احساس کنم آنجا جایی است که باید بیایم و ممکن است من رای داشته باشم ولی کسی دیگر رای ندارد در چنین شرایطی ممکن است حضور پیدا کنم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *