لهستان مقهور قدرت‌نمایی والیبالیست‌های ایران شد لهستان مقهور قدرت‌نمایی والیبالیست‌های ایران شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لهستان مقهور قدرت‌نمایی والیبالیست‌های ایران شد

لهستان مقهور قدرت‌نمایی والیبالیست‌های ایران شد

 خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ایران در آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر مقابل لهستان، صدرنشین این مسابقات که تنها یک شکست در کارنامه خود داشت، به پیروزی رسید.

سعید معروف، پوریا یلی، علی شفیعی، سامان فائزی، شریفی، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی (لیبرو) بازیکنان شروع کننده ایران در بازی مقابل لهستان در غیاب فرهاد قائمی و امیر غفور بودند.

شاگردان کولاکوویچ با وجود سفرهای طولانی و خسته کننده در بازی با لهستان، بسیار سرحال و پرانرژی نشان دادند و در اسپک و سرویس عملکرد و آمار قابل قبولی داشتند. همین برتری باعث شد تا نتیجه ست نخست ۲۶ بر ۲۴ به سود آنها رقم بخورد. تیم ایران در پایان این ست ۱۷ امتیاز از اسپک، ۵ پوئن سرویس و ۶ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند.

ست دوم نیز با برتری بازیکنان ایران شروع شد و آنها در طول این ست تا امتیاز ۲۰ از حریف پیش بودند. حتی حضور بارتوژ کورک نیز نتوانست در این ست به کمک لهستانی‌ها بیاید. بازیکنان ایران، باارائه یک بازی کم اشتباه توانستند امتیازات حساس این ست را به خود اختصاص دهند و باز هم ۲۶ بر ۲۴ و البته با کمک ویدئو چک در امتیاز آخر، برنده شوند.

بازیکنان ایران در ست سوم نیز اختلاف امتیاز خود را با حریف حفظ کردند و با ارائه یک بازی کم اشتباه و حملات موثرتر توانستند مدافع عنوان قهرمانی جهان را مقهور قدرتنمایی خود کنند. نتیجه این ست ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران بود تا بهترین قاره آسیا در چند سال اخیر،‌ هر ۳ امتیاز بازی مقابل لهستان را به نام خود ثبت کرده باشد.

حتما بخوانید:  میلاد کجایی؟ سرود ملی ایران کلا کاور است

 

لهستان مقهور قدرت‌نمایی والیبالیست‌های ایران شد

 

لهستان مقهور قدرت‌نمایی والیبالیست‌های ایران شد

 

لهستان مقهور قدرت‌نمایی والیبالیست‌های ایران شد

 

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران که در بازی مقابل برزیل از اعتماد به بازیکنان جوان خود، پاسخ مناسب گرفته بود در این دیدار از ترکیب جوانان در کنار باتجربه‌های تیم به پیروزی رسید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *