لوازم‌التحریر؛ مداد ۲۷میلیونی، تورم ۹۰درصدی لوازم‌التحریر؛ مداد ۲۷میلیونی، تورم ۹۰درصدی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لوازم‌التحریر؛ مداد ۲۷میلیونی، تورم ۹۰درصدی

لوازم‌التحریر؛ مداد ۲۷میلیونی، تورم ۹۰درصدی

برترین‌ها: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس قیمت لوازم التحریر ۶۰ الی ۹۰ درصد افزایش یافته است و خانواده‌های ایرانی با قیمت‌های بالا و بعضاً عجیب و غریب لوازم التحریر روبرو می‌شوند.

لوازم‌التحریر؛ مداد زنگی ۲۷میلیونی، تورم ۹۰درصدی

لوازم التحریر ۶۰ تا ۹۰ درصد گران شده است

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه گفت: قیمت لوازم التحریر ۶۰ الی ۹۰ درصد در ارومیه افزایش یافته است.

‌حسن سلیمی با اشاره به اینکه لوازم التحریر موجود در بازار توسط واسطه ها و از تهران خریداری می شود و افزایش قیمت ها در دست فروشندگان شهرستان نیست، تصریح کرد: با وجود افزایش قیمت لوازم التحریر، هیچ گونه کمبودی در عرضه ‌محصولات در بازار نداریم‌.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت کاغذ به دلیل افزایش قیمت دلار بیشترین افزایش قیمت را در بین لوازم التحریر در محصولات کاغذی از جمله دفترچه ها با ۸۰ درصد افزایش قیمت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهدیم.

لاکچری‌بازی این بار در بازار لوازم‌التحریر

لوازم‌التحریر؛ مداد زنگی ۲۷میلیونی، تورم ۹۰درصدی

این روزها قیمت‌های عجیب و غریبی هم در میان لوازم التحریرها به چشم می خورد؛ در برخی سایت‌های فروش کالا برخی از برند‌های لوازم‌التحریر تبلیغ می‌شود؛ برند‌هایی که این روز‌ها برند‌های لاکچری لوازم التحریر محسوب می‌شوند و هر خانواده‌‌ای قدرت خرید آن را ندارد. این برند‌ها با قیمت‌های بالایی در سایت‌ها فروخته می‌شود و قیمت درج شده برای برخی از آنها به ۲۷ میلیون تومان هم می‌رسد. در این میان، می توان به برند خاص مداد‌های رنگی اشاره کرد که ۲۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است!

مردم هنگام مواجهه با این برند‌ها با این سوال مواجه می‌شوند که مگر این لوازم التحریر چه ویژگی خاصی نسبت به برند‌های دیگر دارند که قیمت آن تا این اندازه بالاست! تنها توجیهی که می‌توان برای این قیمت‌ها آورد، برند بودن آن است. دلیلی که چندان هم منطقی به نظر نمی‌رسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پنجمین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *