ماجرا‌های «ملک مطیعی» و «دورهمی» ادامه دارد ماجرا‌های «ملک مطیعی» و «دورهمی» ادامه دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ماجرا‌های «ملک مطیعی» و «دورهمی» ادامه دارد

ماجرا‌های «ملک مطیعی» و «دورهمی» ادامه دارد

برترین ها: شب گذشته خبر پخش برنامه «دورهمی» با حضور ناصر ملک مطیعی در یکی از شبکه های ماهواره ای در رسانه های مجازی پخش شد و نظر همه را به خود جلب کرد. این در حالی است که صداوسیما به این قسمت از برنامه «دورهمی» مجوز پخش نداده بود .

راس ساعت اعلام شده، برنامه دورهمی با حضور بازیگر قدیمی در شبکه ماهواره ای پخش شد اما با تصویری که مشخص بود توسط یک گوشی موبایل ضبط شده است.

ماجراهای «ملک مطیعی» و «دورهمی» ادامه دارد

سید مصطفی احمدی، تهیه کننده برنامه «دورهمی» گفت: ما برای حفظ آرامش و نظم برنامه اجازه ورود تلفن همراه به برنامه را نمی دهیم و فقط برای احترام به همراهان مهمان برنامه بعضا به آن‌ها اجازه می‌دهیم تلفن همراه خود را به داخل استودیو بیاورند.

احمدی تاکید کرد: به رغم همه تلاش‌هایی که با همکارانم در این مدت داشته‌ایم اما از قصور به‌وجود آمده در حفظ امانت رسانه ملی بسیار ناراحتم و عذر خواهی می‌کنم.

حال بر اساس آخرین اخبار، صاحب فیلم حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی که با گوشی موبایل به شکل غیر قانونی این برنامه را ضبط کرده است، توسط تیم برنامه دورهمی شناسایی و پیدا شده است.

لازم به ذکر است فرد مذکور این برنامه را علاوه بر غیر قانونی بودن آن به هر طریقی که هنوز مشخص نیست در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای قرار داده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  خبر خوش: حذف مرحله‌ای کنکور از مهر ۹۸

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *