مادر و پدر غزاله: به ما حق بدهید پای چوبه دار برویم مادر و پدر غزاله: به ما حق بدهید پای چوبه دار برویم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مادر و پدر غزاله: به ما حق بدهید پای چوبه دار برویم

مادر و پدر غزاله: به ما حق بدهید پای چوبه دار برویم

رکنا: پدر و مادر غزاله با حضور در دادستانی تقاضای اجرای حکم را کردند و ناگفته‌های خود را از ۸ سال رنج دوری غزاله بازگو کردند.

مادر و پدر غزاله: بخشیدن یا قصاص حق ماست؟!

غزاله و آرمان نام دو جوانی است که نامشان در یک پرونده جنایی شناخته شد. در پرونده غزاله و آرمان، پسر جوان متهم به قتل دختر مورد علاقه خود شد. در پرونده غزاله و آرمان متهم به قصاص محکوم شد و حکم صادر شده در پرونده غزاله و آرمان دو بار به تائید دیوانعالی کشور رسید. سلبریتی های زیادی در پرونده غزاله و آرمان پادرمیانی کردند.

مادر غزاله لحظه به لحظه خاطرات غزاله را مرور می کند و می گوید:«در این سال ها تنها با خاطرات غزالم زندگی کردم.سنگ قبری که بر آن گریه کنم هم ندارم. بعضی ها می گویند مگر با قصاص آرمان غزاله زنده می شود؟ و یا در کامنت ها در مورد سرنوشت جسد دخترم اظهار نظرهایی می کنند که این حرف ها قلب من را به درد می آورد. چرا فکر نمی کنند که یک مادر داغدار این حرف ها را می خواند و حالش دگرگون می شود؟ اگر هم می خواهند کامنت بگذارند خواهش می کنم تنها ابراز همدردی کنند.»

مادر غزاله در مورد تاثیر پادرمیانی ها گفت:«در این مدت افراد زیادی بر حسب انسانیت برای جلب رضایت پیش قدم شدند که ضمن احترام به تک تک آنها باید بگوییم که پادرمیانی دیگران تاثیری در نظر ما ندارد و حتی شاید تاثیر منفی هم داشته باشد.چون هیچ کس جای ما نبوده و نمی داند ما چه روزهای سختی را در این چند سال سپری کرده ایم.»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *