محدودیت تردد‌های استانی برداشته شد محدودیت تردد‌های استانی برداشته شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محدودیت تردد‌های استانی برداشته شد

محدودیت تردد‌های استانی برداشته شد

خبرآنلاین: مرکز مدیریت راه های کشور از رفع ممنوعیت ترددهای بین استانی و شمار ترددهای فعال در جاده های برون شهری خبر داد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢هزار ٣١٧ شمار تردد فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل حدود ۵.۶درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

محدودیت تردد‌های استانی برداشته شد

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه می کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٧.۶درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده های هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.

محدودیت تردد‌های استانی برداشته شد

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پایانه شهید کلانتری و در ادامه ترافیک سنگین حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه کرج – تهران محدوده های پل کلاک ، گرمدره و ایران خودرو گزارش شده است؛ هم چنین ترافیک نیمه سنگینی در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس وجود دارد.

آزادراه تهران – شمال ( قطعه یک) ، واقع دراستان تهران نیز تا ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد ، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند ، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج – چالوس ، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فروش آبجو به اسم دلستر در سوپرمارکت‌ها

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *