محدودیت ۳۰۰یورویی واردات گوشی لغو شد؟ محدودیت ۳۰۰یورویی واردات گوشی لغو شد؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محدودیت ۳۰۰یورویی واردات گوشی لغو شد؟

محدودیت ۳۰۰یورویی واردات گوشی لغو شد؟

ایستنا: اخبار رسیده از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حاکی از آن است که با دستور مدرس خیابانی -سرپرست وزارت صمت- واردات گوشی طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت و محدودیت ۳۰۰ یورویی واردات گوشی، تا اطلاع ثانوی حذف شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پیرو ابلاغ تصمیمات جلسه دوم تیر ماه کارگروه نظارت و تخصیص ارز و باتوجه به محدودیت های اعمال شده در سقف تخصیص ارز واردات موبایل در سال جاری و ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو در رویه مسافری و تجاری، واردات گوشی موبایل با ارزش بیش از ۳۰۰ یورو ممنوع شده بود.

روز گذشته نیز محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، در این خصوص تصریح کرد: ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو دارای سه ایراد جدی است.وی بدون اشاره به محتوای این ایرادات، اعلام کرد: با رئیس کل بانک مرکزی و همچنین سرپرست وزارت صمت صحبت کردم و استدلالها را مطرح کردم.

جهرمی تاکید کرده بود: با تاکید بر ضرورت رعایت اولویتهای منابع ارزی کشور، بنا شد این تصمیم بازنگری شود.

حالا اخبار رسیده از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حاکی از آن است که با دستور سرپرست این وزارتخانه، واردات گوشی طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت و این محدودیت، تا اطلاع ثانوی برچیده می‌شود.

انتشار خبر ممنوعیت فوق در روز گذشته، باعث ایجاد التهاب و افزایش قیمت گوشی های پرچمدار در بازار تلفن همراه کشور شده بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شهره آغداشلو در فصل پایانی سریال Expanse

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *