مدافع جنجالیِ سپاهان: قدم پرسپولیسی‌ها رو چشم مدافع جنجالیِ سپاهان: قدم پرسپولیسی‌ها رو چشم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مدافع جنجالیِ سپاهان: قدم پرسپولیسی‌ها رو چشم

مدافع جنجالیِ سپاهان: قدم پرسپولیسی‌ها رو چشم

ورزش‌سه: صحبت هایی که سیاوش یزدانی مدافع سپاهان بعد از مسابقه دیروز با پرسپولیس بر زبان آورد تنش بزرگی را در فوتبال ایران ایجاد کرده است. یزدانی با توجه به حواشی ایجاد شده روی سکوهای ورزشگاه آزادی از هواداران عصبانی پرسپولیس خواست که برای دیدار حذفی در مرحله نیمه نهایی این رقابت به اصفهان نروند و این صحبت ها واکنش تند باشگاه پرسپولیس و شکایت این باشگاه به کمیته انضباطی را در پی داشت.

حالا اما سیاوش یزدانی توضیحاتی را درباره صحبت های خود بیان می کند. او در این باره گفت: من روز گذشته خواهش کردم که تماشاگرنماها به اصفهان نیایند. اصلا منظورم به تماشاگران فهیم پرسپولیس نبوده است. فقط گفتم آن دسته تماشاگرانی که روز گذشته سنگ پرانی کردند و باعث برهم زدن جو بازی شدند به اصفهان نیایند که ممکن است خون به پا شود. مگر حرف اشتباهی زدم؟

وی ادامه داد: من همیشه دنبال فوتبال زیبا بوده ام و هیچ حاشیه ای نداشتم. یکبار در طول دوران فوتبالم از زمین اخراج نشدم و هیچ وقت گزارشی از من به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نرفته است. دیروز هم با جوی که در ورزشگاه آزادی دیدم، گفتم که اگر این تماشاگرنماها به اصفهان بیایند ممکن است خون به پا شود و بهتر است نیایند. فکر نکنم حرف اشتباهی زده باشم.

یزدانی در پایان گفت: حرف من این است که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تدبیری بیندیشند که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه نقش جهان تکرار نشود. وگرنه قدم هواداران فهیم پرسپولیس در اصفهان روی چشم ما. همه می خواهیم مشکل خاصی پیش نیاید و فوتبال زیبا بدون تنش را شاهد باشیم و در این راستا آن صحبت ها را مطرح کردم.

حتما بخوانید:  رضا صادقی: برمی‌گردم ایران تا چشم ایشان درآید!

با توجه به توضیحات یزدانی در این خصوص باید منتظر ماند و دید موضع بعدی باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود و البته کمیته انضباطی چه تصمیمی دراین باره می گیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *