مردم به واکسن ایرانی بیشتر اعتماد دارند مردم به واکسن ایرانی بیشتر اعتماد دارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مردم به واکسن ایرانی بیشتر اعتماد دارند

مردم به واکسن ایرانی بیشتر اعتماد دارند

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ستاد اجرایی فرمان امام گام های مثبتی را در بحث تامین واکسن کرونا برداشته و باید با پشتیبانی همه بخش ها این مسیر با سرعت بیشتری طی شود.

غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری دورهمی ها بیان کرد: آمارهای موجود نشان می دهد که بسیاری از افرادی که در بیمارستان ها بستری هستند، نسبت خانوادگی با یکدیگر دارند. این امر نشان می دهد که دورهمی های خانوادگی و عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی می تواند شیوع این بیماری را در خانواده ها گسترش دهد.

مردم به واکسن ایرانی بیشتر اعتماد دارند

وی در ادامه اظهار کرد: از مردم خواهش می کنیم که توصیه های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی گرفته و از برگزاری دورهمی ها پرهیز کنند. چشم پوشی از پروتکل ها می تواند سلامت افراد خانواده را به مخاطره انداخته و آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تصریح کرد: در موضوع تامین واکسن ستاد اجرایی فرمان امام گام های مثبتی را برداشته است و بر اساس آنچه که اعلام شده است در آینده نزدیک واکسن در داخل تامین خواهد شد. قطعا اطمینان مردم به واکسن هایی که در داخل کشور تولید می شود، بیشتر از واکسن های سایر کشورها می باشد.

شریعتی در پایان تاکید کرد: باید با پشتیبانی از مسیر تولید واکسن در داخل کمک کنیم تا هرچه سریع تر به واکسن این بیماری دست یافته و جلوی شیوع این بیماری را بگیریم. تمام بخش ها لازم است که در این مسیر همکاری ویژه ای داشته باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آمریکا اعضای شورای نگهبان را تحریم کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *