مرغ کیهان یک پا دارد، همچنان علیه دختران آزادی مرغ کیهان یک پا دارد، همچنان علیه دختران آزادی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مرغ کیهان یک پا دارد، همچنان علیه دختران آزادی

مرغ کیهان یک پا دارد، همچنان علیه دختران آزادی

روزنامه کیهان درباره انتشار عکس حضور زنان در ورزشگاه آزادی و راهپیمایی اربعین توضیحاتی داد و دوباره به مقایسه کردن این دو حضور متفاوت پرداخت!

این روزنامه در ادامه نوشت: برخی انتقاد کردند که چرا آن عکس‌ها را در کنار هم آمده و به دخترانی که به استادیوم رفته بودند «قربانیان آزادی» گفته شده. در جواب باید گفت: به اعتراف مسئولان امر تعداد زنانی که در استادیوم حضور داشتند کمتر از ۴هزار نفر بوده است. بلیط‌های در نظر گرفته شده برای زنان ۴۶۰۰ عدد بوده و تنها ۳۵۰۰ بلیط فروش رفته است. همین موضوع به روشنی گویای میزان استقبال زنان از این نمایش سیاسی- ورزشی است.

کیهان: دختران آزادی بیشتر هستند یا دختران اربعین؟

اگر جمعیت کشور را ۸۰ میلیون نفر فرض کنیم که بیش از این است و زنان نیمی از جمعیت کشور باشند، نسبت حاضران در ورزشگاه با کل زنان کشور چقدر است؟ کمتر از یک‌ده‌هزارم! بله همین‌قدر اندک و ناچیز. عده‌ای می‌کوشند این جمع کوچک و اندک را جامعه زنان کشور جا بزنند. دغدغه و علاقه آنان را دغدغه و علاقه همه زنان کشور معرفی کنند و می‌کنند. چنین برخوردی جز فریب‌کاری است؟ و آیا آن زنان و دختران محترم، ابزار این فریب نیستند؟ 

فریب‌کاری و شارلاتان‌بازی این دغلکاران به همین‌جا ختم نمی‌شود. بیش از یک و نیم میلیون زن و دختر ایرانی عازم پیاده‌روی اربعین شده و در راه کربلای معلی هستند. سهم این زنان در اخبار و رسانه‌های این جریان مدعی حمایت از زنان چیست و کجاست؟ چگونه می‌شود کمتر از ۴هزار زن را در بوق و کرنا کرد و بر صفحه اول روزنامه‌ها نشاند و آن زنان میلیونی را ندید و سانسور کرد؟

حتما بخوانید:  جلسه ویژه شورای عالی اقتصادی در حضور رهبری

سهم زنان در این مانور معنویت و عشق، اگر از مردان پررنگ‌تر نباشد، کمتر نیست. جنجال چند هفته اخیر درباره حضور زنان در ورزشگاه را می‌توان یکی از این تلاش‌های ناکام برای تحت‌الشعاع قرار دادن این حرکت جهانی و عظیم دانست. چه بسا برخی از آن سه هزار و چند صد زن، به خیل اربعینی‌ها پیوسته‌اند. اگر کسی به آن سه هزار و اندی خانم که به ورزشگاه رفته بودند، بگوید بازیچه و ابزار کدام طراحی و مطامع شده‌اند، به آنان توهین کرده یا آنان را هوشیار کرده است؟!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. یک عده که با افتخار می گفتند بیش از ۴۰۰۰ نفر از زنان در آنجا بوده اند و آنها که گفتند هم اتفاقا خبرنگار بودند. حالا کدام را باور کنیم؟! راستی نتیجه امام هم که حضور داشتند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *