مسئولِ محترم، تا اطلاع ثانوی با «جو»، جمله نساز! مسئولِ محترم، تا اطلاع ثانوی با «جو»، جمله نساز! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مسئولِ محترم، تا اطلاع ثانوی با «جو»، جمله نساز!

مسئولِ محترم، تا اطلاع ثانوی با «جو»، جمله نساز!

برترین‌ها: جمله‌سازی با «جو» رونق گرفته و مشخص نیست کدام اتاق فکر به برخی مسئولان ایرانی توصیه کرده که جملات آهنگین و «معرگونه» با «جو» بسازند، کاش کسی از عقلای جمع به دوستان تذکر بدهد که چنین رفتارهای پیش‌پا افتاده‌ای ثمره‌ای جز کاهش شان «ایران» را ندارد. چند تا از این اظهارنظرهای «جو» محور را اینجا می‌گذاریم تا بهتر متوجه شوید از چه حرف می‌زنیم.

مسئولِ محترم، تا اطلاع ثانوی با «جو»، جمله نساز!

داماد روحانی: معضل، جوّ داخلی است نه جو بایدن

کامبیز مهدی‌زاده، داماد رئیس جمهور و تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی با عنوان «معضل کشور، جوّ داخلی است نه جو بایدن خارجی» نوشت: ما نتوانسته‌ایم گره اقتصاد خود را از نفت باز کنیم، باید غده سرطانی نفت را جراحی کنیم و هر جراحی درد و هزینه دارد. باید به سمت اقتصاد جایگزین یعنی اقتصاد فناورانه و بهره‌گیری از فناوری‌ها و نوآوری‌ها حرکت کنیم. معضل اصلی کشور ما جَوّ داخلی است، نه جو بایدن خارجی. اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به جمع‌بندی به مذاکره برسد و آمریکا نیز به میز مذاکره‌ای که با عهدشکنی آن را ترک کرده برگردد، نیاز است مفصل‌بندی‌های جدیدی صورت گیرد.

انبارلویی: اگر یک «جو» عقل داشته باشید، به «جو» بایدن اعتماد نمی‌کنید

مدیرمسئول روزنامه رسالت طی یادداشتی نوشت: هر کسی در کاخ سفید مستقر شود، پرچم مذاکره، امتیازگیری و زیاده‌خواهی بیشتر را بالا می‌برد، بدون این‌که کمترین امتیازی بدهد. لذا اگر کسی در دستگاه دیپلماسی کشور یک «جو» عقل داشته باشد، نباید امیدی به «جو» بایدن داشته باشد. تحریم همچنان روی میز آمریکاست، با آمدن و رفتن «دولت‌ها» از روی میز برداشته نمی‌شود.

حتما بخوانید:  جان کری: برجام بدون آمریکا هم کار می‌کند

مداح معروف: یک جو همت به جای یک جو بایدن!

میثم مطیعی، مداح معروف با کنایه به علاقه‌مندان نتیجه انتخابات آمریکا در خصوص راه حل مشکلات کشور اظهارنظر کرد و نوشت: به قول یکی از رفقا، مشکلات داخلی ایران یک جو همت می‌خواهد، نه یک جو بایدن!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *