«مغز‌های کوچک زنگ‌زده» تحریم شد «مغز‌های کوچک زنگ‌زده» تحریم شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / «مغز‌های کوچک زنگ‌زده» تحریم شد

«مغز‌های کوچک زنگ‌زده» تحریم شد

خبرگزاری صبا: فیلم‌سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که قرار بود از ۴مهرماه به سرگروهی سینما آزادی در سینماهای کشور اکران شود، توسط حوزه هنری تحریم شد.

حوزه هنری «مغز‌های کوچک زنگ زده»  تحریم کرد!

این فیلم که روزهای گذشته قرارداد آن در کارگروه اکران به سرگروهی سینما آزادی ثبت شده بود، تحریم آن توسط این سینما تنها چند روز قبل از اکران آن اعلام شد.

طی پیگیری ها از سعید سعدی تهیه‌کننده این فیلم صحت این خبرتا حدودی تایید شد و سعدی به «صبا» گفت: نمی‌دانم دلیل این کار چیست و باید حوزه هنری پاسخگوی این اتفاق باشد و من تا روشن شدن این موضوع پیگیر آن هستم.

همچنین غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی در گفت‌و‌گویی از تحریم فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» توسط حوزه هنری اظهار بی اطلاعی کرد و اعلام نتیجه قطعی دلایل این موضوع را به ساعاتی بعد موکول کرد.

سوالی که این جا مطرح می شود؛ این است که چرا فیلمی که در جشنواره فجر در یازده بخش کاندید شد و در بخش‌های بهترین فیلم از نگاه مردم، بهترین فیلمنامه، بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه مخاطبان برنده جایزه شد و قراردادها و تبلیغات آن انجام شده، چرا باید تنها چند روز قبل از اکران توسط حوزه هنری تحریم شود؟!!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  گرانی، فرزندان متاهل را راهی خانه پدری کرد!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *