مقایسه بی‌حجابی و اختلاس از سوی مامور پلیس مقایسه بی‌حجابی و اختلاس از سوی مامور پلیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مقایسه بی‌حجابی و اختلاس از سوی مامور پلیس

مقایسه بی‌حجابی و اختلاس از سوی مامور پلیس

خبرگزاری فارس در خبری نوشت: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که مامور پلیس مترو در مواجهه با خانمی که شال را بر شانه‌اش قرار داده از جرم مشهود می‌گوید; از اینکه برای پلیس فرقی نمی‌کند جرم چه باشد، چه افتادن شال باشد و چه کلاهبرداری ۳ هزار میلیاردی؛ چراکه بی قانونی، بی قانونی است.

خانم جوانی بر روی صندلی در ایستگاه مترو در حالی که شالش بر روی شانه‌هایش افتاده نشسته و منتظر امدن قطار مترو است؛ ابتدا یک زن به او تذکر می‌دهد که حجابش را رعایت کرده و شالی را که افتاده روی سرش بگذارد، اما فرد مذکور هیچ توجهی نمی‌کند.

مقایسه بی‌حجابی و اختلاس از سوی مامور پلیس

زن وقتی با بی اعتنایی خانم جوان مواجه می‌شود به سمت باجه پلیس مستقر در مترو رفته و از مأمور می‌خواهد که بیاید و تذکر دهد؛ مأمور پلیس هم بلافاصله به محل می آید و به خانم جوان تذکر می‌دهد و می‌گوید: خانم شالتان را سرتان کنید، اما دختر جوان با تندخویی شروع به جر و بحث با مأمور پلیس می‌کند.

دختر جوان با پلیس جر و بحث می کند و بحث را به دزددان و اختلاس گران می کشاند و پلیس را به این متهم می‌کند که چرا آنها را نمی‌گیرید، اما مأمور پلیس با قاطعیت می‌گوید: برای من هیچ فرقی نمی‌کند؛ به نظر من بی قانونی، بی قانونی است. چه شال باشد چه ۳ هزار میلیارد. شما جرم مشهود انجام داده‌اید و بدتر آن است که برای جرمی که انجام می‌دهید دلیل آورده‌اید، درست مثل همان اختلاس‌گران.

جزئیات” امر به معروف مأمور پلیس” در متروی شهدا

حتما بخوانید:  تکذیب مرگ یک متهم وقایع خوزستان در زندان

رئیس پلیس مترو پایتخت با تشریح جزئیات امر به معروف مأمور پلیس در متروی شهدا:

این قضیه در ساعت ۲۰:۱۱ مورخه ۱۹ مرداد در سالن متروی شهدا ورودی به سمت کلاهدوز اتفاق افتاده است.

با مراجعه یکی از شهروندان و اعلام این موضوع که یک خانم در سکوی کلاهدوز اقدام به کشف حجاب کرده و در مقابل آمران به معروف مقاومت کرده و اقدام به جوسازی و فضاسازی کرده است مأمور پلیس برای مدیریت صحنه و حمایت از آمر به معروف به محل اعزام می‌شود.

مأمور مذکور بر اساس وظایف قانونی خود به شخص خاطی مراجعه کرده و تذکر می‌دهد که شال را سرش کند اما این فرد با فرافکنی، جوسازی و عملیات روانی و سخنانی مبنی بر اینکه شماها باید بروید اختلاس‌گران را بگیرید؛ مشکل شما کشف حجاب من است و جملات این چنینی سعی در تشویش اذهان عمومی دارد اما مأمور پلیس با هوشمندی،‌ درایت و قاطعیت و سعه‌صدر به تذکر لسانی خود ادامه می‌دهد و صحنه را مدیریت می‌کند تا جایی که زنی که کشف حجاب کرده شالش را بر روی سر قرار می‌دهد.

همچنین فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس تمام قد حامی آمران به معروف است، از تشویق مأمور پلیس توسط فرمانده ناجا به واسطه امر به معروف به خانمی که در مترو کشف حجاب کرده بود خبر داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *