مقتدی صدر: عراق در خطر است مقتدی صدر: عراق در خطر است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مقتدی صدر: عراق در خطر است

مقتدی صدر: عراق در خطر است

خبرگزاری مهر: مقتدی صدر رهبر جریان صدر در پیام هشدار آمیز خود بر خطرناک بودن اوضاع عراق و احتمال آغاز یک جنگ داخلی در این کشور تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: عراق در خطر است. زخمهای عراق هنوز خوب نشده و این کشور هنوز از بار اشغالگری، تروریسم و فساد رنج می برد. کشور ما پر شده از فقیران، مظلومان، یتیمان، مجروحان….نه آب داریم، نه برق، نه کشاورزی، نه صنعت، نه پول، نه زیر ساخت، نه مرزهای امن و دشمنان از هر سو ما را نشانه گرفته اند.

صدر تاکید کرد: هنوز آثار دیکتاتوری و نظام بعثی در کشور مشخص است. دست از جنگ بر سر کرسی ها و پستها و قدرت بردارید. آیا زمان توقف اشغالگری و نفوذ خارجی و اقدامات تروریستی و درگیری ها و ترورها نرسیده؟ آیا زمان اتحاد و صلح و برادری برای ساختن کشور به جای سوزاندن صندوق های رأی یا برگزاری مجدد انتخابات نرسیده؟ آیا زمان آن نرسیده که سلاح را جمع کرده و به دست دولت بسپاریم به جای آنکه آن را در مساجد و حسینیه ها انبار کرده و به یکباره منفجر شود؟

وی تاکید کرد: من هرگز وطنم را به خاطر کرسی و قدرت نمی فروشم این پستها و منصبها برای من از آب بینی بز کمتر و پست تر است. من هرگز در جنگ داخلی شرکت نخواهم کرد.

روز گذشته در صندوق های رأی بغداد آتش سوزی به وقوع پیوست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ممنوع التصویری علیرضا فغانی تکذیب شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *