منیژه حکمت از خجالت شهاب درآمد: ادب نداری! منیژه حکمت از خجالت شهاب درآمد: ادب نداری! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / منیژه حکمت از خجالت شهاب درآمد: ادب نداری!

منیژه حکمت از خجالت شهاب درآمد: ادب نداری!

برترین‌ها: منیژه حکمت؛ تهیه‌کننده و کارگردان سینمای ایران از اظهارات اخیر شهاب حسینی در جشنواره فیلم فجر علیه تحریم‌کنندگان این جشنواره از جمله مسعود کیمیایی انتقاد کرد.

منیزه حکمت از خجالت شهاب درآمد: ادب نداری!

حکمت در یادداشتی با عنوان «آقاى شهاب حسینى نیاموختى» که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، نوشت:

*سئوالى که برایم پیش آمده این است که آیا حرف دل مردم که قرار است شهاب حسینى از تریبون جشنواره فجر فریاد بزند تا آنها در خیابان هزینه ندهند، چیست؟ حمله به یک فیلمساز پیشکسوت و تخریب کارنامه انکارناپذیر او؟

*همه درد مردم در این ایام این بوده است که چرا او [کیمیایی] فیلم خوب نمى‌سازد که شما از آن سر دنیا دویده‌اى و خود را رسانده‌اى تا این موضوع را با خشم و فریاد به گوش همه برسانید؟ رسالت هنریتان همین بود؟ محض اطلاع‌تان بگویم حمله به آقاى کیمیائى براى مردم هزینه‌‌اى ندارد که هیچ، پاداش هم دارد و شما این را بهتر می‌دانید.

* ولى یک نکته در خطابه آتشین شما درست بود و آن اینکه اون طرف دنیا هیچ خبرى نیست و هرچه هست همین جاست، نمونه‌اش اینکه شما به قول خودتان دو سال همه دنیا را گشته‌اى و تجربیات فراوان اندوخته‌اى ولى هنوز حرف زدن نیاموختى، کنترل بر خشم و عصبیت نیاموختى و از همه مهمتر ادب نیاموختى.

*کافى است فیلم پرخاش‌هاى خود را با کلام غم‌آلود ولى آرام و متواضعانه استاد مقایسه کنى تا بفهمى که تکفیر نمی‌کند براى دیگران تکلیف معین نمی‌کند، ادعاى هنر ندارد و احساس نمی‌کند قیم همه مردم است، فقط غمگین است و نمی‌خواهد در جشنواره شرکت کند. یک بار دیگر فیلم را ببین تا بدانى کدام مبلغ نفرت و نفاق است و کدام نشان نجابت است و آرامش و مردم ما به کدام بیشتر نیاز دارند.»

حتما بخوانید:  میرسلیم: دولت امیدوار است جنازه برجام زنده شود

* هنوز عمر چندانى بر شما نگذشته که نتوانى بیاموزى، لازم نیست دور دنیا را بگردى همین جا دو زانوى ادب نزد استاد بزن و بیاموز.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *