مهاجرانی، تیرخلاص را به فردین زد! مهاجرانی، تیرخلاص را به فردین زد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مهاجرانی، تیرخلاص را به فردین زد!

مهاجرانی، تیرخلاص را به فردین زد!

سینمادیلی: تهیه‌کننده «سرب» درباره ممنوع الکاری زنده یاد محمدعلی فردین؛ بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در دوران بعد از انقلاب توضیحاتی ارائه کرد.

مهاجرانی، تیرخلاص را به فردین زد!

هاشم سبوکی:

* (درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه مخالفتی با بازی فردین بعد از انقلاب وجود نداشت): «طبق مدرکی موجود در نامه ای که در سال ۱۳۶۳ از وزارت ارشاد دریافت نمودم اعلام شد آقایان محمدعلی فردین، ناصر ملک مطیعی، ایرج قادری و سعید مطلبی صلاحیتشان جهت کارهای بازیگری تایید نمی‌شود که در این خصوص ما نیز بیکار ننشستیم و از مراجع تقلید چه نامه ها که نگرفتیم و در تمام مدت حیات فردین، ارشاد ترتیب اثری نداد و هیچ گاه صلاحیتش تایید نشد ! ….

* بعد از اینکه دوم خرداد شد و مسئولین اصلاح طلبی که اوایل انقلاب روی کار بودند دوباره با اسم و رسمی جدید در راس کار آمدند و همه تصور کردند که بالاخره این تبعیض قائل شدنها خاتمه یافته و بر همین باور قرار بر آن شد فیلمی با بازی فردین و کارگردانی ناصر تقوایی تهیه کنیم و به همین دلیل یک بار در منزل زنده‌یاد اصغر بیچاره و باری دیگر در سینمای خود فردین(سینما نیاگارا/جمهوری) جلسه ای تشکیل دادیم و با وجود میل قلبی فردین، متاسفانه این بار هم جناب مهاجرانی ساز مخالفش را به صدا در آورد و اینگونه تیر خلاصی فردین را زد!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نمکی برای بار nاُم وعده واکسیناسیون داد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *