مهاجم پرسپولیس راهی بیمارستان شد مهاجم پرسپولیس راهی بیمارستان شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مهاجم پرسپولیس راهی بیمارستان شد

مهاجم پرسپولیس راهی بیمارستان شد

ایسنا: به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین تمرین سرخپوشان ایران برای بازی با مس رفسنجان با حادثه برای حامد پاکدل همراه بود.

مهاجم سرخپوشان که با سه گل در سه بازی اخیر سرخپوشان عملکرد عالی از خود نشان داده بود و همین امر انگیزه‌های او را برای مسابقات پیش رو مضاعف ساخته بود، متاسفانه در دقایق ابتدایی تمرین امروز دچار ضربه و آسیب دیدگی از ناحیه سر شد.

مهاجم پرسپولیس راهی بیمارستان شد

وی در جریان یک صحنه وقتی تلاش داشت توپ را با ضربه سر بزند از ناحیه سر و گردن ضربه خورد که همین امر باعث شد در حالی که هوشیاری نداشت در هنگام فرود و برخورد به زمین هم با ضربه دیگری روبه رو شود. خوشبختانه با اقدام سریع کادر پزشکی و با کمک بازیکنان و کادر فنی او بعد از لحظاتی هوشیاری خود را به دست آورد. اقدامات برای اطمینان از شرایط تنفسی او نیز به سرعت صورت گرفت و پس از آن با اورژانس به بیمارستان اعزام شد تا ضمن مراقبت‌های پزشکی بیشتر، معاینات تخصصی تکمیلی نیز توسط پزشکان متخصص صورت بگیرد در این مواقع جزو پروتکل‌های درمانی است.

گفتنی است؛ تمرین امروز سرخپوشان، امروز (یک‌شنبه) بعد از جلسه فنی و آنالیز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و اعضای تیم بعد از تمرین برای اردوی قبل از بازی راهی هتل شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اقدام دولت برای بازگرداندنِ پیکر خانواده ایران‌نژاد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *