مهار آتش‌سوزی در مجتمع «رز مال» تهران مهار آتش‌سوزی در مجتمع «رز مال» تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مهار آتش‌سوزی در مجتمع «رز مال» تهران

مهار آتش‌سوزی در مجتمع «رز مال» تهران

خبرگزاری ایسنا: سید جلال ملکی با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان در حال ساخت گفت: در ساعت ۱۲:۰۲ امروز چهارشنبه این حادثه یه سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در این راستا نیروهای آتش نشانی پنج ایستگاه به علاوه نردبام و تانکر و تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید خرازی بعد از بیمارستان تریتا اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۲۵طبقه در حال ساخت بود که آتش سوزی در طبقه همکف آن رخ داده بود و هنگام حصور آتش نشانان مشاهده شد یک موتور ژنراتور دچار حریق شده و به سقف‌های کاذب، ورق های mdf و بخش هایی از نمای ساختمان سرایت کرده است.آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شده و همزمان گروهی دیگر نیز برای نجات بیش از ۴۰نفر از کارگران محبوس شده در ساختمان وارد عمل شده و آنها را نجات می‌دهند که در این میان سه تن از کارگران از ناحیه دست دچار سوختگی شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در حال حاضر آتش سوزی اطفاء شده و عملیات جست و جو و لکه گیری در حال انجام است. این حادثه تاکنون مورد فوتی نداشته و علت آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز از محبوس شدن ۵۰نفر در داخل مجتمع تجاری در حال ساخت رز مال در پی این حادثه خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر منتظر هستیم که بعد از اطفای حریق وارد عمل شویم. سه موتورلانس، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی حاضر هستند و خدمات درمانی برای مصدومان احتمالی فراهم است.

حتما بخوانید:  واکنش گسترده به خبر فوت سیروس گرجستانی

ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی گفت: بیش از ۵۰ نفر در آتش سوزی مرکز تجاری اداری رزمال، از مجموعه‌های اطراف دریاچه چیتگر، حبس شده‌ بودند که همه آنها نجات داده شدند.

در حال حاضر آتش کاملا مهار شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *