موی بازیگران زن مهمتر از مشکلات معیشتی است؟! موی بازیگران زن مهمتر از مشکلات معیشتی است؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / موی بازیگران زن مهمتر از مشکلات معیشتی است؟!

موی بازیگران زن مهمتر از مشکلات معیشتی است؟!

روزنامه آرمان ملی در یادداشتی به شکایت گروهی از طلاب قم از برخی بازیگران زن سینمای ایران واکنش نشان داد.

ی

در بخشی از یادداشت این روزنامه آمئده است:

گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از بازیگران زن سینمای ایران به دلیل بدحجابی منجر به تحریک آنان به دادسرای قم شکایت کرده و ضمن مطرح کردن اتهاماتی مانند محروم شدن از لذت انس با خدا درخواست جبران ضرر‌های وارده به خود را نموده‌اند.

در متن شکایت این طلاب آمده: «تمام شاکیان اظهار داشته‌اند که متهمان با تصاویری که ازخود در صفحه اینستاگرامشان می‌گذارند و همچنین لباس‌هایی که با آنها در مجالس و معابر عمومی حضور پیدا می‌کنند، به آنها، خانواده و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، ضررهای معنوی وارد کرده و با استناد به مواد ۱۰ و ۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری جبران تمام ضررهای معنوی واردشده به آنان توسط متهمان را به عنوان بزه‌دیده مطالبه می‌کنند که از جمله این ضررها می‌توان به مواردی همچون از بین رفتن عفت عمومی و اجتماعی در درازمدت، انزوا و کاهش روابط اجتماعی و… اشاره کرد. شاکیان این پرونده چند تشکل حوزوی در قم مانند مجمع جهادی روحانیون قم، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب قم، مجمع فعالان امر به معروف قم و چند موسسه دیگر هستند.

برخی اوقات این مخالفت‌ها نسبتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد چرا که ریشه در سیاست دارد. شکایت به دادسرا به‌خاطر آنچه حجاب نامناسب برخی بازیگران زن عنوان شده، رفتاری تلقی نمی‌شود که بتوانن صددرصد با نیت بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته باشد، چرا که نهادهای زیادی پیش از مراجعه به دادسرا و اقدام قضائی وجود دارند که می‌توانند به گلایه طلاب رسیدگی کنند. تشکیل پرونده قضائی برای ۱۵ بازیگر زن به اتهام تصاویری که در اینستاگرامشان منتشر کردند یا پوششی که با آن در جامعه حاضر می‌شوند، یادآور برخی اقدامات دلواپسان است که توهین را چاشنی انتقاد می‌کنند.

حتما بخوانید:  کرواسی با حذف میزبانِ جام به نیمه نهایی رسید

به هر حال سیاست‌های دوگانه سبب دوگانگی رفتاری در ساخت فیلم و سریال شده است. به نحوی که استفاده از کلاه گیس در گاندو آزاد بود اما کاناپه را تعصیل کرد، موجب شده که طلاب به خودشان اجازه دهند از ۱۵ بازیگر زن شکایت کنند. از سوی دیگر طلاب باید پیش از گشودن صفحات اینستاگرام بازیگران زن به صفحاتی بروند تا از مشکلات معیشتی جامعه آگاه شوند و به ارایه راهکار برای حل آنها بپردازند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *