مینو محرز: شریک فروش واکسن نیستم مینو محرز: شریک فروش واکسن نیستم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مینو محرز: شریک فروش واکسن نیستم

مینو محرز: شریک فروش واکسن نیستم

مینو محرز در گفتگو با «جهان‌ صنعت» در خصوص حواشی طرح واکسیناسیون در ایران توضیحاتی ارائه کرد.

ی

عضو کمیته تخصصی مقابله با کرونا و محقق کارآزمایی بالینی واکسن کووایران‌برکت: 

* زمان تزریق واکسن برکت تقریبا یک ماه از ۷۵ سالگی من گذشته بود. مگر ۸۰ سالم بود که نباید در کارآزمایی بالینی شرکت می‌کردم. بعضی‌ها مواردی را پررنگ می‌کنند که آدم خنده‌اش می‌گیرد. بنابراین کاملا می‌توانستم در این کارآزمایی شرکت کنم و در حال حاضر هم بسیار خوشنودم، چرا که آنتی‌بادی خوبی هم در بدنم تشکیل شده است.

* (با تاکید بر اینکه شریک فروش واکسن نیستم): شریک کجا بود؟! من فقط کارشناس واکسن کووایران برکت هستم. از من خواهش کردند و من هم با کمال میل، شخصیتم را گرو گذاشتم تا با خیال راحت به مردم بگوییم واکسن برکت خوب است. من در این پروژه شرکت کردم تا به مردم بگوییم واکسن برکت خوب است. همین. بنده فقط مجری کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت هستم. اینکه برخی فکر می‌کنند بنده شریک فروش واکسن هستم بسیار مسخره است. مگر کسی در کارخانه واکسن‌سازی شریک است که بنده دومی‌اش باشم. به محض اینکه این کارم در این سمت تمام شود به کار خود بازمی‌گردم و امیدوارم مابقی واکسن‌های ایرانی هم به سرانجام برسند.

* ما در شرایطی نیستیم که برای تولید انبوه واکسن‌های داخلی صبر کنیم. بهتر است وزارت بهداشت تا زمان تولید انبوه واکسن‌های داخلی، واکسن وارد کند. چه‌بسا واردات واکسن و تزریق رایگان واکسن وظیفه وزارت بهداشت است.

* ۴۰۰ هزار دوز واکسن برکت در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و به زودی هم ۵۰۰ هزار دوز دیگر تحویل داده می‌شود. اما از اینکه واکسن‌ها کجا هستند و چرا در چرخه واکسیناسیون قرار نگرفته‌اند بی‌خبر هستم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فاطمه هاشمی: با یک تلفن اخراج شدم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *