ناجا: برای مقابله با تحرک و توطئه آماده‌ایم ناجا: برای مقابله با تحرک و توطئه آماده‌ایم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ناجا: برای مقابله با تحرک و توطئه آماده‌ایم

ناجا: برای مقابله با تحرک و توطئه آماده‌ایم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمنان،‌آماده‌تر از همیشه است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم اظهار امیدواری کرد: این نشست یک روزه و تخصصی، مثمرثمر بوده و باعث ارتقاء و پیشرفت مأموریت های نیروی انتظامی شود.

ناجا: برای مقابله تحریک و توطئه آماده‌ایم

سردار اشتری با تأکید بر اینکه هوشیاری وعملکرد فعالانه و توأم با آمادگی همکارانم منجر به کسب موفقیت های بسیاری شده، عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمن آماده تر از همیشه عمل خواهد کرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: همواره باید در مقابل توطئه های دشمنان؛ هوشیارانه، فعالانه و با آمادگی صد در صدی عمل کنیم، برخی گروه های داخلی و خارجی به دنبال التهاب آفرینی در فضای جامعه و برهم زدن نظم و امنیت کشور هستند که با لطف وعنایت خداوند متعال و تدابیر حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا، همواره دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام هستند، بنابراین باید در برابر هر توطئه ای هوشیار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: ما سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) هستیم و مأموریت ها را با روحیه جهادی و انقلابی دنبال می کنیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، عنوان کرد: هوشیاری، آمادگی و جانفشانی همکارانم حادثه تروریستی چابهار را خنثی و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناکام گذاشت.

حتما بخوانید:  وزیر بهداشت: همه مشکلات با واکسن حل نمی‌شود!

پیشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی (چهارشنبه ۲۱ آذرماه) و در دیدار جمعی از خانواده‌های شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم با اشاره به تحرکات و اقدامات دو سال اخیر امریکایی‌ها به‌ویژه وضع تحریم‌های همه‌جانبه و کمک به دشمنان گوناگون ایران، نقشه های آنها را لو رفته خواندند و تأکید کردند: هدف آنها این بود که به وسیله تحریم و اقدامات ضد امنیتی، در کشور دو دستگی، اختلاف و جنگ گروهها به‌وجود آورند و عده ای را به خیابانها بکشانند و نام آن را هم «تابستان داغ» گذاشته بودند اما به کوری چشم دشمنان، تابستان امسال یکی از بهترین تابستانها بود.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اظهارات مقامات امریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی «چهل سالگی» خود را نخواهد دید، گفتند: ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و به توفیق الهی در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سالهای قبل برگزار خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بیداری ملت ایران، مسئولان را به تلاش بیشتر توصیه کردند و افزودند: اگرچه نقشه دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا امریکا، دشمنی خبیث و حیله گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه ای بکشد.

ایشان، صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه را شریک امریکا در توطئه و دشمنی با ملت ایران دانستند و تأکید کردند: البته ما قوی تر از آنها هستیم زیرا تاکنون نتوانسته اند در مقابل جمهوری اسلامی، هیچ غلطی بکنند و از این پس هم نخواهند توانست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *