ناظم مدرسه معین: قصدم شوخی با بچه‌ها بود ناظم مدرسه معین: قصدم شوخی با بچه‌ها بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ناظم مدرسه معین: قصدم شوخی با بچه‌ها بود

ناظم مدرسه معین: قصدم شوخی با بچه‌ها بود

روزنامه ایران نوشت: جلسه محاکمه غیر علنی ناظم متخلف مدرسه غیرانتفاعی پسرانه روز گذشته درحالی در شعبه ۱۰۹۱ دادگاه ارشاد برگزار شد که متهم مدعی شد قصدش فقط شوخی با دانش‌آموزان بوده است.

این مرد جوان که از یکسال قبل به‌عنوان ناظم در دبیرستان پسرانه غیر انتفاعی معین در غرب تهران مشغول به کار بود به اتهام اشاعه فحشا، وارد کردن سیگار و مشروب به داخل مدرسه و توزیع آن، نشان دادن فیلم‌های غیر اخلاقی و … بازداشت شده و تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه که با حضور سه تن از دانش‌آموزان و ۸ خانواده از شاکی‌ها برگزار شد، متهم منکر اتهامات خود شده و گفت: من هیچ‌کدام از اتهامات را قبول ندارم و تحت فشار روانی اتهامات را پذیرفته ام. در حالی که من فقط قصد شوخی با دانش‌آموزان را داشتم و هیچگونه کار خلافی انجام نداده‌ام.

پس از آن قاضی از دانش‌آموزان حاضر در جلسه دادگاه خواست تا برخی از کار‌های غیراخلاقی ناظم متخلف را شرح دهند و هریک از آن‌ها هم به تشریح ماجرا پرداختند.

در ادامه این جلسه قاضی به صراحت به متهم گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته شما به هیچ عنوان تحت فشار روانی و شکنجه اعتراف نکرده اید و بر اساس مستندات موجود به جرایم خود اعتراف کرده‌اید و مستندات پرونده هم نشان می‌دهد که شما ۶ مورد تخلف داشته‌اید. اشاعه فحشا، وارد کردن سیگار و مشروب به داخل مدرسه و توزیع آن، نشان دادن فیلم‌های غیر اخلاقی از جمله موارد اتهامی شماست که در اعترافات خود آن را پذیرفته اید.

حتما بخوانید:  مراسم نکوداشت استاد علی تجویدی

پس از آن متهم در مقابل مستندات پرونده سکوت کرد و پس از اظهار ندامت موارد اتهامی را پذیرفت و باز هم تأکید کرد که تنها قصدش برقراری روابط صمیمانه و شوخی با دانش‌آموزان بوده است.

در پایان این جلسه دادگاه قاضی اعلام کرد که رأی متهم پس از بررسی در چند روز آینده به خانواده‌های دانش‌آموزان ابلاغ می‌شود.

گفتنی است با توجه به تکمیل شدن فرآیند تحقیقات در این پرونده در دادگاه روز گذشته ۳ دانش‌آموز و ۸ نفر از والدین دانش‌آموزان حضور داشتند. ضمن اینکه طبق آخرین اخبار هیچ‌کدام از شاکی‌های این پرونده شکایت خود را پس نگرفته‌اند و در انتظار رأی دادگاه در خصوص ناظم مدرسه و همچنین مؤسسان مدرسه غیرانتفاعی هستند.

صدور رأی تا یک هفته دیگر

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی این پرونده طی روز‌های آینده خبر داد.

غلامحسن اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده مدرسه غرب تهران تهران با حضور تعدادی از شاکی‌ها و اولیای برخی از دانش‌آموزان و با حضور متهم و وکیل وی برگزارشد.

در این جلسه که در دو نوبت صبح و بعداز ظهر انجام شد بعد از قرائت کیفرخواست وبیان شکایت شاکیان، دفاعیات متهم و وکیل وی گرفته شد و دادگاه با دریافت آخرین دفاع ختم رسیدگی را اعلام کرد.اسماعیلی در پایان گفت: رأی دادگاه طی روز‌های آینده و حداکثر ظرف یک هفته صادر خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *