نجات معجزه‌آسای کودک ربوده‌شده از داخل چاه نجات معجزه‌آسای کودک ربوده‌شده از داخل چاه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نجات معجزه‌آسای کودک ربوده‌شده از داخل چاه

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده‌شده از داخل چاه

صداو سیما نوشت: کودک از چاه ۴۰متری پس از ۶روز در کرمان با تلاش پلیس رها و آدم ربا دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: پسربچه شش ساله ربوده شده در یکی از خیابانهای شهر کرمان، با دستگیری آدم ربای ۳۵ساله، بلافاصله پس از مشخص شدن محل حضور کودک و با در نظر گرفتن فرضیه فوت وی، بازپرس ویژه قتل، رییس پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی، عوامل پزشکی قانونی، اورژانس، آتش نشانی و … با راهنمایی متهم در محل چاه حضور یافتند و خوشبختانه این کودک پس از شش روز بدون غذا و آب، زنده از چاه ۴۰متری بیرون کشیده شد.

دادخدا سالاری افزود: خوشبختانه این کودک هیچگونه شکستگی نداشته و برای مداوا و بهبود به بیمارستان منتقل و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

بگفته وی بر اساس بررسی های تخصصی قضایی و انتظامی، متهم ۳۵ساله و غیربومی است و (۲۸بهمن) با فریب کودک شش ساله (کودک کار) به بهانه خرید دوچرخه برای وی و به انگیزه سرقت، او را به بیابان کشانده و به درون چاهی پرتاب کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت:در ابتدا هویت فرد رباینده مشخص نبود اما با اقدامات شبانه روزی بازپرس ویژه قتل و عوامل و کارآگاهان پلیس آگاهی و با استفاده از روشهای تخصصی، هویت رباینده مشخص و محل اختفای وی در یکی از شهرستانهای شمالی استان شناسایی و در اقدامی ضربتی متهم دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان یادآور شد: متهم در ابتدا حاضر به اقرار و نشان دادن محل اختفای کودک نشد که نهایتا با بازجویی های فنی اعتراف کرد که با توجه به اینکه احتمال لو رفتن وی وجود داشته به قصد قتل، کودک را به درون چاهی هل داده است تا آثار جنایت خود را از بین ببرد.

حتما بخوانید:  اعطای نشان افتخار ژاپن به کمال تبریزی

مدعی العموم در کرمان گفت: این پرونده به منظور عبرت آموزی و مقابله فوری با جرایم خاص، به صورت خارج از نوبت و ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *